3 ting jeg IKKE skal gjøre i dag

 

3 ting jeg IKKE skal gjøre i dag

 

☆ Jeg skal ikke skrive opp 5 ting du kan gjøre når du lurer på hvordan du skal planlegge dagens outfit, eller 10 ting du kan gjøre når du kjeder deg.

 

 

☆ Jeg skal ikke skrive om hvordan det var å sitte i fengsel (Jo, jeg har faktisk sittet inne).

 

 

☆ Jeg skal ikke ha gresskarsuppe til middag i dag.

 

 

Det kan meget godt hende jeg at kommer til å skrive om punkt nummer to en dag. Det er 32 år siden. Det føles som det var i går. Enkelte episoder sitter som spikret. De vil jeg dele etter hvert. Det er ikke noe jeg er stolt av, men det er så absolutt noe jeg har lært av.

Bakgrunnen for dette innlegget er at min yngste datter syntes bloggen min begynner å bli vel depressiv. Da lurer jeg på om hun har gått glipp av innlegget om spetakkelfjæra her eller om støvsugerens dramatiske dag her? Og kanskje synes hun det er depressivt å lese om hva hun har i vente når det gjelder overgangsalderen med tørre slimhinner og hetetokter som jeg har skrevet om her ?

Moren din byr på litt av hvert, Julie 😉❤

Stay tuned.

// Nina

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg