Langt eller kort?

Har vært “taus” noen dager, helt utslitt etter visninger av huset mandag og tirsdag. Fortsatt ingen bud, men de fleste som har vært her har likt det veldig godt, og vil gjerne orienteres om det kommer inn bud…Hadde vært litt artigere om noen bare hadde lagt inn et bud, da.

Tenking er overvurdert. Handling må til om du ønsker endring. Hilsen impulsive Nina.

Litt lei av visninger nå, kjenner jeg. Kan godt drøye litt før neste runde. Vi har fortsatt god tid før leiligheten vår er klar, og om vi ikke får solgt, får vi selge leiligheten eller leie ut. Alt ordner seg. Alltid. Det er det som er så fint. Det er denne prosessen som er kjedelig, å ikke vite, ikke ha kontroll.

Prøver å skyve de kontrolløse tankene vekk. Får jo ikke gjort noe med det, likevel.

Har vært en snartur innom mamma i dag, samt vært på Storsenteret og byttet noe som jeg ikke får lov til å skrive mer om av barna mine. Kan bare referere til dette innlegget: Sommerens hotteste tips av det intime slaget , så skjønner dere hva jeg snakker om 😉 To stykker har sluttet å virke, og det måtte jeg såklart reklamere på. Alle gode ting er tre, si! Nok om det, hehe.

 

Nydelig å se sola og kjenne varmen igjen etter noen dager med skikkelig drittvær. Samtidig har det vært litt godt for meg at jeg har kunnet ta det helt med ro hjemme uten dårlig samvittighet. Har fått kjøpt meg tempur overmadrass, da! Måtte jo det etter å ha testet det med god suksess i helgen. Har sovet ganske godt på den i natt. La den oppå den gamle overmadrassen, hadde lyst å være litt prinsessa på erten, men lurer på om det er så smart, egentlig. Altså å legge den nye overmadrassen oppå den gamle overmadrassen. Å være prinsessa på erten er sikkert lurt uansett.

Mulig den tempurmadrassen funker bedre om den ligger rett oppå selve hoved-madrassen…? Noen med madrassekspertise som vet?

 

En venninne kommenterte forresten her om dagen at jeg skriver kortere innlegg enn før, og det er jo korrekt observert. Glemte å spørre henne om det var bra eller ikke bra?

Jeg har kortet ned innleggene med vilje, har tenkt at det fort blir overdose Nina om jeg babler i vei side opp og side ned, men synes jo selv at jeg får ordlagt meg bedre om jeg bruker flere ord.

Hva synes du? Kort eller langt?

 

Ha en finfin torsdag og tusen takk for fine tilbakemeldinger på forrige innlegg om den derre dritt-Alzheimersen!

// Nina

 

Vil du følge bloggen min på Facebook? https://www.facebook.com/ninautenfilter/

 

(Om du er ny leser: Les gjerne bloggen min forfra, i det minste mitt aller første innlegg. Bare å finne det frem i arkivet mitt. Da forstår du lettere hvem jeg er og kanskje hvorfor jeg skriver blogg).

 

4 kommentarer
    1. Er mye fraværende på bloggen selv jeg..blogga jevnere før ! Da vi solgte huset solgte vi på andre visning..var godt å få det unna..men man må ha litt is i magen..det blir solgt selv om det kan ta litt tid.. 🙂 Innlegg kan være så lange man selv føler for.. Jeg har nesten alltid korte innlegg og liker ikke å ha så mange temaer i ett innlegg..av og til blir det sånn litt av hvert..men det er sjelden 🙂 Lettere å kommentere om innlegget ikke inneholder alt for mye å ta tak i..hehe.. 🙂 God helg til deg <3 Vakkert bilde..

      1. Haha, det er jeg enig med deg i. Problemet når jeg ikke blogger hver eneste dag, er at da har jeg så mye på hjertet og babler i vei om alt mulig:)
        Men det får bli som det blir, vi har alle hver vår stil, og det er jo egentlig ganske fint, det også.
        Ha en god lørdag, Annebe😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg