Sommerens hotteste tips av det intime slaget

Dette er et tema litt på kanten. Et tema barna mine helst ikke vil lese når moren er fortelleren. Samtidig er dette temaet noe av det mest naturlige i hele verden.

Det handler om kjærlighet til seg selv, og det handler om kjærlighet mellom mennesker. Og med dette kommer sex seilende inn som en selvfølgelighet fra sidelinja.

For det skrives kanskje ikke så mye om seksuallivet når man blir eldre, og kanskje spesielt ikke når vi kvinner er i overgangsalderen.

Alle vet jo at overgangsalderen gjerne bringer med seg både humørsvingninger, hetetokter og tørre slimhinner, og da er det også naturlig å tenke at sexlivet nesten er over.

Og sånn var det kanskje i gamle dager da eksorsisme og årelating var det mest fancy innen medisinsk behandling. Trolig var det sånn at sexlivet mellom et ektepar fortsatt eksisterte også etter overgangalder, men da ikke med den store lysten eller iveren for den stakkars fruen med tørre og såre slimhinner. Nei, da var det nok gubben som bare “tok for seg” av det han mente han hadde krav på.

Heldigvis har vi i dag både et mer moderne kvinnesyn der et ‘nei’ skal respekteres, og en mer moderne medisin å forholde oss til. Og det finnes hjelpemidler for nær sagt alt.

Så også for oss damer midt i vår beste alder! Det finnes intimgeléer og glidekremer om du er tørr, og det finnes hormonpreparater i form av plaster, piller eller kremer om du er labil i humøret og blir så heit at du varmer opp et helt rom alene i løpet av 10 minutter. Jeg har skrevet mer om dette: Trykk her

 

Jeg har fått hjelp mot mine plager i tide, kanskje var jeg litt føre vár også, og har hele tiden hatt et veldig godt samliv med mannen min.

Det var en liten periode jeg hadde mindre  lyst, husker jeg, et par timer, kanskje, men det gikk gudskjelov fort over, haha!

Uten å utbrodere altfor mye siden jeg har andre å ta hensyn til, så har jeg ikke savnet noe som helst i mitt sexliv. Vi har vært kreative nok. Aldri en kjedelig stund i senga, si!

Men, så har det seg sånn at jeg det siste året gjentatte ganger har fått høre om Womanizer, et sex-leketøy med en fantastisk evne til å stimulere klitoris.

– “Den MÅ du prøve! Den er HELT rå! Har du ikke womanizer?”, fikk jeg til stadighet høre.

Jeg har vært helt uforstående til det hele. Har aldri følt på behovet for ekstra remedier i senga. (Joda, har en dildo, men må innrømme at jeg glatt kunne lagt den ut på Finn under “Nesten ny dildo selges til spottpris”. Den ekte jeg har tilgang til er hundre ganger bedre).

 

Men altså, dette pratet om Womanizer og dens fantastiske evne til å stimulere klitoris på en helt annen måte enn en finger eller noe annet kan klare, pirret til slutt nysgjerrigheten min. Jeg googlet og fant dette på Kondomeriets sider:

Sensasjonelt leketøy

Womanizeren har tatt kvinner over hele verden med storm de siste årene, og ikke uten grunn! I stedet for vibrasjoner, har Womanizer en helt spesiell teknologi som sender luftbølger ned i klitoris.

Dette stimulerer alle 8000 nervetråder i lystsenteret til kvinner, og vil gi en helt sensasjonell følelse!

 

Det er jo fantastisk, hæ? For godt til å være sant? Men jeg har jo noen sannhetsvitner, og siden jeg får baksmell på skatten, så skyndte jeg meg å bestille meg en womanizer før skatteetaten sender innbetalingsblanketten.

 

Womanizer kom i hus, og womanizer blir, for å si det sånn. Guri malla, sier jeg bare. Og denne kan fint brukes sammen med partneren din! Det er på ingen måte sånn at denne erstatter et intimt og godt sexliv, det er heller en herlig substitutt!

Jeg har fått hverken penger eller produkter for å skrive om dette, det er ren og skjær begeistring som gjør at jeg formidler denne gledens nyhet (som for tusenvis av andre ikke er noen nyhet i det hele tatt).

Vil du gi deg selv en sommergave i år, så er dette et hot tips!

 

// Nina

Vil du følge bloggen min på Facebook? https://www.facebook.com/ninautenfilter/

 

(Om du er ny leser: Les gjerne bloggen min forfra, i det minste mitt aller første innlegg. Bare å finne det frem i arkivet mitt. Da forstår du lettere hvem jeg er og kanskje hvorfor jeg skriver blogg).

2 kommentarer
    1. Hmm…..jeg følger dårlig med…har hørt om Womanizer, men tror det var i en sang, så ikke samme greia helt sikkert 😉
      Jeg er jo alene for øyeblikket, dessverre, så har ikke fått testet om medisinen jeg fikk for overgangsalderen virker på intimfronten. Men jeg fikk en spray faktisk, og ikke piller eller sånne ting. Og den sprayen har vært syyyykt god for hetetoktene altså. Virkelig en livredning. Om den virker på andre ting skal være usagt for min del.
      Men jeg får penger igjen på skatten, for første gang på mange år, så kanskje jeg skulle investert i denne dingsen?
      Jaja, vi får nå se. Må visst google litt jeg og 😉
      Tusen takk for tipset i alle fall 😀
      Fine kvelden til deg ♥

      1. Womanizer i en sang er nok noe helt annet enn dette remediet, Eva😂
        Anbefaler deg sterkt å bruke noen skattekroner på denne, altså!
        God St. Hanskveld til deg😘❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg