Tusen takk!

Først; Tusen takk for engasjement, sympati og gode ord etter gårsdagens innlegg, Hvem er du, din selvopphøyde, arrogante drittsekk?.

Det varmer langt inn i hjerterota!

Når man skriver blogg, så vil man jo gjerne bli lest, og jeg vet jeg har mange trofaste lesere som både er nye og gamle venner, nære bekjente og litt fjernere bekjente via  Facebook.

Men har jeg noen faste lesere som jevnlig leser bloggen min og som jeg ikke vet hvem er? Det har jeg ikke hatt den fjerneste anelse om, – inntil i dag!

I dag fikk jeg nemlig en kommentar på gårsdagens innlegg fra ei dame som skrev at hun hadde begynt å lese bloggen min, – og det ble jeg så glad for!

Jeg vet jo at jeg antakelig har noen “faste” lesere, men å få det bekreftet sånn på bloggen min for første gang, gjorde at jeg fikk litt ny energi i dag! Så tusen takk til deg min nye følger, – you made my day!😍🤩

 

 

Rart hvordan sånne små ting kan endre humør og tankesett. Noe å tenke på for oss alle.

Gi litt komplimenter når du føler for det. Vær raus. Si tusen takk og smil. Vær litt grei. Det kan gjøre en stooor forskjell for mottakeren!

 

Dagen min har vært veldig bra. Det er akkurat som om jeg flyter på en god bølge for tida. Bortsett fra når jeg møter på arrogante drittsekker i helsevesenet, da. Men det er heldigvis sjelden, og jeg gidder heller ikke la det gå inn på meg så veldig hardt.

 

I dag har jeg brukt munnbind for første gang siden korona kom til landet. Var hos fysioterapeut. Hun hadde jobbet et sted der det ble oppdaget smitte i helgen. Ikke direkte med personen, men likevel var hun ekstra forsiktig nå. Betryggende.

Varmt og uvant med munnbind. Men jeg ble på en måte vant til det i løpet av timen jeg var der.

Vi damer har jo brukt bind et helt annet sted i årevis, så nå kanskje mannfolk med munnbind kan forstå bittelitt av hvordan musa har hatt det siden tidenes morgen, si! (Hahaha,- ler godt av mine egne vittigheter🤣)

 

Det var fint å få myket opp litt i mine ultrastive ledd. Hun var empatisk og respekterte meg. Jeg følte meg sett og ivaretatt på en god måte. Skal ikke mer til! Jeg blir fornøyd, og jeg kan mer enn gjerne anbefale FysioDirekte i Asker til alle om du skulle ha behov for skikkelig og kvalifisert fysioterapi.

 

Jeg har også fått en supergod lunsj og service i sola på bye & bekk, vår lokale kafé her i Heggedal.

 

Og jeg har gått på tur i skogen med Julie mi. Fint å få pratet om alt mulig rart. Naturen åpner dørene til både hjertet og hodet🧡

 

Kort oppsummert:

En digg dag denne første dagen i september – måtte vi få haugevis av denne sorten fremover!

 

// Nina

2 kommentarer
    1. Fint å få litt tilbakemeldinger på det en skriver .. Og selv om det ikke er så viktig med mange lesere..hadde det føltes litt meningsløst om ingen var innom..
      Jeg har jo også lesere jeg vet hvem er..men er nok en del som ikke gir seg til kjenne også.. Syns det var litt gøy da mannen og jeg tidlig i sommer var på et sted noen mil fra her vi bor.. og mannen tok noen bilder av meg.. Ei dame snur seg og sier hun kjenner meg igjen fordi hun leser bloggen min..da blei jeg litt ovverrasket..men hyggelig da 🙂 Fiiiine jenter på tur <3<3

      1. Så morsom opplevelse, Anne🤩👍
        Hadde vært gøy å oppleve noe sånt en gang😅
        Det er klart vi ønsker lesere, ellers kunne vi jo bare skrevet dagbok.
        Det er ekstra hyggelig å få tilbakemeldinger som fra hun ukjente om at hun har begynt å følge meg, men også utrolig koselig å høre fra folk jeg kjenner at de liker å lese det jeg skriver.
        Så er det sikkert mange som synes blogging er teit, men det er ikke så farlig. Det viktigste er at det er lystbetont og tilfører hverdagen min noe ekstra😊👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg