Tre uker til flytting!

Beklager at det blir litt leilighetsspam om dagen, men jeg klarer ikke la være!

Nå er det bare tre uker til flytting, og etter malingsinnkjøp i dag, så gikk vi en tur ned til Heggedal Torg og inspiserte uteområdene rundt leiligheten som blir finere og finere dag for dag.

Blant annet har det kommet opp noen dødskule utelamper! Ser ut som en stålampe du kan ha i stua, bare i forstørret versjon. Kjempegøyale, synes jeg!

Elsker når entreprenøren tør å gå litt utenfor det tradisjonelle, eller går for en tøff og  moderne stil, kan man vel også si.

Heggedal Torg er et spesielt prosjekt med leilighets”blokker” som kan minne litt om husene langs bryggen i Bergen, men her er panelet både liggende og stående.

Foto: Tandberg Eiendom

Ingen av leilighetene er like, så vidt jeg vet, og det er også litt spesielt, synes jeg. Moro!

Foto: Tandberg Eiendom

 

Vi gjorde noen tilvalg for ett år siden (alt måtte bestemmes litt fort) som vi angrer litt på nå, men alt i alt er vi superfornøyde med leiligheten og gleder oss vanvittig til å overta om 19 dager!

Vi (Bård) satser på å male et par rom i nye farger litt sånn kjapp-kjapp, og så håper vi å sove der for første gang lørdag om tre uker!

Skyver vekk vissheten om hvor sinnsykt slitsomt det er å flytte, og så drømmer jeg i stedet om å sitte med et glass bobler og adventslysene tent på det nye kjøkkenet lørdag om nøyaktig tre uker. Forhåpentligvis er drømmekjøleskapet også på plass!🤩

I kveld blir det sofa og kveldskos, litt tv og litt mer planlegging før innflytting. Julie mi kom hjem med blomster til meg i dag, – godt oppdratt! 🙂

 

Sjalabais!

// Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg