Min store “hemmelighet”!

 

Hver morgen våkner jeg opp til friske blomster på soverommet. Jeg setter dem alltid kaldt om natten så de skal holde lenger.

Koselig å våkne til, og fint å bære dem ned i stua og på kjøkkenet når dagene begynner. Små gleder som gjør noe med humøret.

 

Jeg kan nesten ikke beskrive hvor godt vi trives i leiligheten vår!

Om jeg er borte, gleder jeg meg bare til å komme hjem igjen. Og det er jo kjekt i disse tider når vi helst skal sitte hjemme uansett.

Vi elsker kjøkkenet og kjøleskapet (som fortsatt ikke er helt på plass), koser oss med matlaging ved kjøkkenøya. Har aldri hatt en sånn kjøkkenøy før, jeg. Superpraktisk å kunne bevege seg rundt den, og deilig å ha så god plass på alle sider.

Men det er jo ikke det at vi trives så godt som er min store hemmelighet, ref. overskriften, og mange tenker vel at jeg knapt har en hemmelighet igjen å fortelle, men joda, – det har jeg.

Jeg har de siste månedene aldri her på bloggen fortalt at vi går og venter ett nytt barnebarn, men nå er han her:

KASPER!

Jeg har blitt farmor!

På fredag ble verdens vakreste Kasper født, og jeg kan nesten ikke vente med å få hilst på han!

Heldigvis har sønnen min og hans kjære sendt masse bilder og små filmsnutter på snap, og vi har allerede trykket den vakre skapningen til hjertene våre og ønsker han varmt velkommen til denne verden💙

Jeg er veldig privat når det gjelder barnebarna mine her på bloggen, og derfor har jeg ikke engang sagt noe om at mitt barnebarn nummer fire er på vei.

Men nå som Kasper er født, er det veldig, veldig stas å få lov til å fortelle at jeg har blitt farmor for første gang.

Det er utrolig rørende og vakkert å få barnebarn, så mange følelser og så mye beskytterinstinkt som slår inn.

 

Nå ønsker jeg Korona og de andre, nye muterte vennene hennes dit pepper’n gror. Jeg vil klemme barnebarnet mitt❤

 

Velkommen, Kasper💙

 

// Farmor

 

14 kommentarer
    1. Gratulerer så mye som Farmor, Nina🎵🎉🥰
      Jeg er begge deler, og ser heldigvis alle barnebarna mine jevnlig. Nå i helgen var Svein og jeg på «hyttetur» og da hadde vi med oss 2 av barnebarna. Yngstemann er bare 1 år, så han må vente litt før han får være med på tur.

      1. Tuuuusen takk, Elise💙🥰
        Nå kan jeg også “skryte” av å være begge deler👍
        Det var nok stas for barna å være med på hyttetur, – og ganske krevende for besteforeldrene😅🤗

    2. Gratulerer masse med Kasper🦋😘Barnebarn er ren lykke❣️❣️
      Jeg passer og er hos Carla gullet mitt på 1 år så ofte jeg kan. Eksker å være være farmor- bestemor💞
      Ønsker dere en strålende fin dag🤗

      1. Tusen takk, Mette❤
        Jeg gleder meg sånn til å bli ordentlig kjent med den lille fyren😍
        Carla- så fint navn! Kos deg med henne💖
        Ha en fin dag og snart helg, Mette!

    3. Gratulerer SÅ mye som farmor Nina! 💙💐💙 Det er så hyggelig å høre at dere stortrives i den nye leiligheten deres! Det ser fantastisk flott ut der! 🤩 Katti klokka skal jeg komme? 🤣🤣 Kos dere i helgen kjære deg!🥰 Enig med deg at Koronaen kan dra dit pepper’n gror!🤬

    4. Tusen takk, Mette💙
      Du kan komme klokka når som helst!🤗🥂👍😂
      Når koronaen har dratt dit den hører hjemme, så tenkte jeg å samle noen av de “gode , gamle” fra jobben her. Savner folk!❤
      Goood helg i kulda, Mettemor😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg