Jeg strever om dagen, jeg.

Heisann godt folk og gratulerer med dagen, jenter!

 

Nå ble det et altfor langt opphold i blogginga igjen.

Sist fredag var vi i begravelse for en flott dame som døde så altfor tidlig, og noen jeg er glad i har mistet en de hadde veldig kjær.

Det har vært en tung periode.

Jeg skrev i forrige uke at jeg holder på å skrive om noe som er vanskelig å skrive om. Og det er det fortsatt. Vanskelig, altså.

Jeg tenker selvfølgelig at jeg kanskje ikke dele dette vanskelige med dere, for jeg jo absolutt ikke det, men samtidig tenker jeg at det er viktig å være åpen.

Jeg heier på åpenhet som dere vet.

 

Om ingen fortalte noe om hva de strever med, så blir det enda vanskeligere for de som strever å leve med strevsomheten. 

 

Noen må ta ansvar si, og ofte føler jeg at det liksom lett kan bli meg. Jeg kan godt ta en for laget, sammen med en del andre som er åpne om de litt kjipere sidene ved livet.

 

Mange vil riste oppgitt på hodet og tenke at noen må fortelle den dama at man ikke må fortelle absolutt alt.

Slapp av.

Jeg angrer til dags dato ikke på noe som helst av det jeg har skrevet. Jeg vurderer alltid flere ganger om det er greit å publisere det jeg skriver. Og jeg deler heller ikke absolutt alt. Nei, det hadde tatt seg ut, du.

 

Men for å dele denne gangen må jeg være litt mer klar. Jeg trenger å sortere tankene litt til.

Dette ble mange ord uten å fortelle noenting, kjenner jeg. Men snart, – snart er jeg klar.

 

 

Likevel går dagene sin vante gang, uansett hvor mye vi strever eller ikke strever.

Her om dagen fikk jeg pakke i postkassa. Elsker pakker i posten!

Inni pakka lå det en dritfin linskjorte som jeg hadde bestilt fra By Reiseperler

Jeg har skrevet om Jeanette som står bak bloggen og Instagramkontoen Reiseperler tidligere. Du kan lese det innlegget HER om du vil.

 

Da korona slo til ble det brått slutt på reising verden rundt, og Jeanette fikk tid til å være kreativ og sette en idé ut i livet som hun egentlig hadde drømt om lenge men ikke hadde hatt tid til.

Og dermed så klesmerket By Reiseperler dagens lys. Det er deilige, lette skjorter og kjoler å ha med seg i kofferten på ferie eller rett og slett bare chille i hjemme.

Jeg kjøpte meg denne skjorta her, og gleder meg til varmere dager da jeg bare kan sitte i båten med denne utenpå bikinien uten at det strammer noe sted.

 

Jeanette poser litt mer profft på Instagram:

 

Foto: Reiseperler

Jeg synes Jeanette fortjener en shout out. Og Kvinnedagen er en bra dag å gjøre det på. Hun har stått på noe vanvittig for å bygge opp reiselivsportalen Reiseperler, og når Covid-19 setter en bråstopp for hele virksomheten hennes, finner hun løsninger og nye ting å jobbe med.

Den dama er tøff og får til det hun vil gjennom hard jobbing. Heia heia!

 

Peace out fra meg. Ha en fin kveld og ta vare❤

 

// Nina

8 kommentarer
    1. Jeg har opplevd slik at min søster ble sint på meg fordi jeg delte ut vårt liv. Det en vis ting hun ikke ville blitt publisert.
      Fint å heia på noen..
      Du er fin:)

      1. Hei på deg,

        Jeg tror kanskje jeg har uttrykt meg litt uklart i dette innlegget, for jeg skriver ikke noe om å dele noe om andre her…?
        Jeg skriver om at _jeg_ ønsker å dele noe vanskelig om meg selv, men at jeg trenger litt tid på å skrive det.

        Men tusen takk, snille:)

    2. Jeg inkluderer konsekvent familie og venner minimalt. Det er tross alt jeg som har valgt og stikke hodet frem, så da blir det iallefall ikke noe bråk der (hehe)

      1. Skjønner at jeg må ha uttrykt meg særdeles uklart, for jeg skriver ingenting om å utlevere andre.
        Det jeg mener er at _jeg_ har det litt tøft om dagen, at jeg ønsker å dele det på bloggen, men at jeg trenger litt tid.

        Jeg er også ytterst forsiktig med å skrive om andre om det ikke er avklart på forhånd.
        Bortsett fra mannen min da. Han må tåle litt, men jeg skriver aldri noe uten hans godkjenning 🙂

    3. Er greit å skrive om noe som er tøft eller vanskelig å stå i, men man må jo tenke over det før man publiserer. Spennende med den pakken, jeg kikket den nettbutikken. Mye flott var det. Jeg har ikke handlet klær på over et år, og jeg har ikke vært innom en eneste klærbutikk. Men skal kjøpe kjole og nye selskapssko og skal i bryllup om smittetallene er gått ned og at man er vaksinert til sommeren. Ha en fin kveld.

    4. Det har vært veldig lite klesshopping på meg også det siste året.
      Får håpe det blir noe av bryllupet som er planlagt, hyggelig å ha noe å se frem til.
      God natt, bestemor:)

    5. En fin skjorte du har anskaffet der 🙂

      Ja jeg ser du ikke blogger så mye…. men alle har sine grunner… hadde tenkt å sende en melding på wordfeud men lot det være… men savnet innlegg fra deg da… 🙂
      Av og til må man bare legge alt til side og finne ut av ting. Mye som skjer av trist og uventede hendelser og det går innpå en <3

      Lag deg en fin dag der du er <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg