Raushet er gull!

Raushet er gull!

Jeg har fått enormt mange positive meldinger fra dere på bloggen min, og det synes jeg er helt fenomenalt! At så mange tar seg tid til å skrive noen rosende ord eller bare poste et hjerte til meg er dypt rørende. Det føles jo litt mer meningsfullt å sitte og skrive når jeg vet at det er noen som gidder å lese det. Samtidig som jeg får tømt hodet for tanker og kanskje litt gruff, så har jeg skjønt at andre finner trøst eller kjenner seg igjen i det jeg skriver.

Dere er enestående! Men så vil jeg også si at jeg er veldig glad for ALLE som logger seg inn på miniblogg.no og leser det jeg har brukt litt tid på å skrive, jeg synes dere også er enestående selv om dere ikke tilkjennegir at dere har lest noe. Det er mange grunner til at man ikke ønsker å være så synlig på sosiale plattformer, og det tenker jeg er helt greit. Vi er unike, alle som én, og jo eldre jeg blir, jo mer spennende synes jeg det er med mennesker som er ulik meg selv. Tause eller kommunikative, usosiale eller sosiale, – fy søren, så mange fine folk det er rundt omkring! Og fy søren så mye et smil kan bety, både om man er giver eller mottaker av et. Som regel blir det begge deler, for godhet avler som kjent godhet, da får vi en aldri så liten domino-effekt, der altså. Det er ikke mye som matcher øyekontakt og et godt smil!

Smil, og verden smiler til deg!

 

I dag ble jeg fremsnakket på Snapchat på en helt fantastisk måte av Jeanette som driver reiseperler.com. 

Jeg ble helt satt ut da jeg hørte hvor mye fint hun sa om bloggen min, den ble på en måte veldig virkelig, denne skriblinga. Det ble enda tydeligere for meg at folk virkelig leser bloggen min, – til og med den dyktige og travle dama bak reiselivsportalen Reiseperler.

Jeanette er tidligere kollega av meg fra tiden i Braathens SAFE og hun har jobbet utrolig hardt for sin drøm med å utvikle Reiseperler i mange år. Hun er å finne på både Instagram, Facebook, Snapchat og selvfølgelig på hennes egen blogg reiseperler.com

Om du ønsker deg inspirasjon til hvor du skal reise, eller bare vil drømme deg bort en gråværsdag, så anbefaler jeg å følge Reiseperler! Jeanette byr dessuten på seg selv, hun har også møtt på utfordringer i livet, og nesten hver eneste dag byr hun på seg selv og forteller om spennende planer fremover. Om hun ikke er ute og reiser, da. Det er hun titt og ofte.

Legg til Reiseperler på Snapchat asap, så kan dere selv få høre alt det fine hun sa til meg i dag. Totalt overraskende og derfor så veldig, veldig rørende! Tusen takk for rausheten, Jeanette! 

Reiseperler.com – Nydelige bilder og spennende reisemål!

 

Jeg sitter hjemme alene i kveld. Jeg nyter stillheten, hører på radio. Så mye bra norsk musikk for tiden! Akkurat nå er det “Du er så fin” med Knut Anders Sørum som surrer i bakgrunnen. For en nydelig kjærlighetssang! For en vakker tekst! For en inderlighet! “Du er så fin…Je veit itte å mer je skar si… Ælle orda på rim…” Sukk, kjærligheten er vakker. Og jeg er så heldig som har verdens beste kjæreste og mann. Ny kjærlighet i voksen alder. Kanskje det er noe å skrive om en dag?

Ha en fin kveld, godt folk! 

// Nina 

P.S. Jeg får ikke betalt for å skrive om Reiseperler. Jeg får ikke en krone for noe av det jeg skriver om, om noen lurer. Men jeg får veldig mye kjærlighet og omtanke. TAKK!

2 kommentarer
    1. Enig, raushet er gull! Hei forresten. Nå har jeg lest meg gjennom ganske mye her på din nye blogg og det ble mange tanker. Føler virkelig med deg i tapet av dine og annet. Skjønner godt den tannlegen som ikke trodde det du sa. Det blir liksom for mye for det vanlige liv, men jammen kan livet gi overraskelser og utfordringer. Lurt å skrive om det, for det hjelper sikkert både deg og andre. Ønsker deg en fin dag videre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg