Jeg har ikke fått så mye som en blomsterkvast i dag

Gratulerer med morsdagen, alle mødre!

Jeg fikk en liten morsdagsgave av alle barna mine i dag, og to av tre fikk hedret sin mor som seg hør og bør på en sådan dag.

 

Barn og barnebarn møttes ute på isen på Gjellumvannet, noen på skøyter og noen på beina. Fantastisk vintervær!

Etterpå var det inn for fastelavensboller og bæsjekake (!).

Moro for unga og moro for bestemora!

 

Skulle gjerne vært og besøkt mamma’n min i dag, men tror ikke hun har savna meg i dag, gitt. Om jeg gir henne en klem i dag eller i morgen gjør ingen forskjell.

Hun var så fin da vi besøkte henne på fredag, så mye yngre ut med “ny sveis”. En engel hadde vaska og fønt håret hennes veldig fint den dagen.

Fikk tak i Hjemmet til mamma før det ble utsolgt. Ikke hver dag datteren hennes pryder forsiden, hehe.

 

Morsdag og fastelaven er koselige feiringer, og det er jo egentlig ikke noe gæærent å si om Valentinsdagen, heller.

Skal ikke kimse av kjærligheten, den er alltid viktig. Faktisk så viktig at vi ikke trenger én spesiell dag for å feire den, tenker jeg.

Bård og jeg er flinke til å feire kjærligheten vår gjennom små gester og omtanke vi viser hverandre daglig gjennom året. Blomster får jeg titt og ofte, heldigvis.

I dag, på selveste kjærlighetsdagen, fikk jeg ingen stor bukett med røde roser. Ikke en bitteliten kvast, engang. Som forventet.

På bildet her hadde jeg fått flotte roser av Bårdis, på en tur til Barcelona for noen år siden. Romantiske overraskelser digger jeg, overprisede blomster til Valentines er ikke like gøy, kjenner jeg.

 

No offence til alle som er superhappy med den oppmerksomheten de har fått i dag, altså. Vi er forskjellige. For meg er det en ganske uviktig dag, for andre er det en viktig dag som helst bør inneholde “full pakke”, både blomster, diamanter og romantisk middag.

Jeg skrev litt om dette i fjor også, husker jeg. Les her om du vil: Drit i de rosene!

 

I morgen er en ny dag, husk å sette pris på kjæresten din da også❤

 

// Nina

 

 

Følg meg gjerne på:

Facebook: https://www.facebook.com/ninautenfilter/

2 kommentarer
    1. Fikk både blomster og kake, min livs kjærlighet ordnet det. Sønnen kom innom og mor fikk ny kjevle. Den over 40 år gamle kjevla hadde sprukket, og hjembakte knekkebrød er viktig for meg. Spiser jo ikke brød. Starta på ny frisk i dag å leve uten sukker og mel. Virkelig kjekk gave å få.

      Ringte datter som flytta sørover i romjula for å gratulere henne med dagen. Da hun ble født var det ikke noe som het Valentines Day.

      Ha en fin uke.

    2. Høres ut som en fin søndag med omsorg og kjærlighet.
      Jeg lager også egne knekkebrød, det er jo så godt. Og proteinrundstykker. Det skal jeg lage etterpå. Holder seg godt i kjøleskapet og er et fint alternativ til knekkebrødene mine.

      Fin uke til deg også, bestemor.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg