Jeg har bestemt meg

Måtte tenke litt etter å ha fått en henvendelse fra en journalist i et ukeblad om å la meg intervjue om kjærligheten og hvorfor jeg aldri har gitt opp håpet om den evige kjærligheten etter flere brudd og ekteskap bak meg. Les gårsdagens innlegg her: Noen vil intervjue meg! Meg???

Skal jeg, som har feila og mislyktes flere ganger liksom kunne si noe om det?

 

Jeg har konkludert:

Ja! Det kan jeg. Jeg har gjort meg mange tanker om kjærligheten opp gjennom åra, jeg vet hvorfor jeg har turt å satse gang på gang, og jeg vet også litt bedre nå hva som skal til for å holde liv i glørne i et kjærlighetsforhold og hva som er viktig og ikke viktig å fokusere på.

 

Så nå har jeg sendt en mail tilbake til journalisten og sagt at jeg er klar for å åpne opp om mine tanker rundt den o’ så store kjærligheten!

Det kribler litt ekstra i magen nå, det må innrømmes. Samtidig kjenner jeg at jeg blir glad inni meg. Det skjer jo ikke så mye spennende i denne damas liv til vanlig, – nå får også jeg noe “å skrive hjem om”, hehe.

 

Det mest spennende som har skjedd i dag, foruten mitt JA til et ukeblad og tankefeltterapi på Lørenskog, er at Monsteraen min som jeg tok stikling av for noen uker siden, nå begynner å komme med skikkelige røtter!

Har aldri tatt stikling av grønne planter før, så dette er skikkelig gøy!

Jeg vet ikke om jeg har plass til så mange flere planter enn de jeg allerede har i leiligheten vi skal flytte til, så det er mulig denne stiklingen må gis bort til noen som ønsker seg en Monstera. Jeg har allerede et par kandidater i hodet.

Kult å skape noe, å se at det man prøver på, lykkes. Det er ikke akkurat rakettforskning, men du og du, så morsomt!

 

Har også bakt grove pizzasnurrer til barnebarna som de kan ha med i nistepakka i barnehagen og på skolen. Super-bestemora fornekter seg ikke, si! Må skryte litt da det faktisk er evigheter siden jeg har hatt så mye overskudd som nå. Fint å føle seg litt nyttig 🙂

 

Ha en finfin aften, godtfolk!

 

// Nina

 

6 kommentarer
    1. Så utrolig kult at du sa ja Nina! Dette går den riktige veien både med det ene og det andre👍💪😊 Stå på fine deg!💕

    2. Herregud for ett herlig menneske du virker å være. Jeg er litt yngre enn deg, men kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Mine og dine barn, barnebarn, alle skal ha det godt. Bli tatt like godt vare på 🙂 Tredje forhold, tørre slimhinner, hoppende hjerte, indre uro….. ja, you name it. Du har en herlig blogg som er lystbetont og lese. Lykke til med intervjuet, kjøper aldri ukeblad lengre, men nå tror jeg kanskje jeg må 🙂

      1. Oi oi oi!
        Tuuusen hjertelig takk for en megakoselig kommentar!🥰
        Blir nesten litt forlegen her, men fremfor alt VELDIG glad og varm om hjertet🧡

        Ha en kjempefin kveld og tusen takk for at du leser bloggen min! Tror forresten jeg må kjøpe et ukeblad for første gang på veldig lenge, jeg også 😅👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg