Helg!

Ai ai ai! Setra, baby!

Vi trosser regnet og har satt kursen mot Valdres. Været er litt lettere oppover Begnadalen, og er vi heldige, så blir det ikke like mye regn som vi hadde sist vi var der.

Jeg har kjøpt meg ny bok, Bård er blid, jeg har fortsatt kontroll på temperamentet etter gårsdagens seanse, og alt er bare fryd og gammen p.t.

At pusteteknikk og å få ut spenninger av kroppen med diverse øvelser i går må ha gjort en virkning, fikk jeg merke i dag. Jeg blir normalt utrolig sint om jeg blir skremt.

I dag kom Bård hjem uten at jeg hørte han. Hadde radioen høyt på oppe på badet. Skulle hente noe på soverommet og åpnet badedøra. Akkurat da hadde Bård kommet opp trappa og sto rett foran meg.

Jeg skrek høyt, men utrolig nok fikk jeg en grimase i trynet som Bård påsto var et smil!

Normalt hadde jeg skreket og blitt sint som en furie i ett minutt eller så. Kanskje hadde jeg begynt å grine også. Tårer i øynene? Ja, garra.

 

Det lover godt for en harmonisk helg. Ikke sant, Bård? 😉 ❤

Ha en fin fredag der du er!

 

// Nina

4 kommentarer
    1. Ikke greit å bli skremt, men jammen godt du fikk avreagert litt 🙂
      Det ser flott ut der på hytta, så der ønsker jeg deg en nydelig helg ♥

      1. Haha, ja, det tror jeg gjorde meg godt, Eva👍😅
        Vi satser på sol og godt vær i morgen, i mellomtiden funker det utmerket innendørs med fyr i ovnen og et glass rødt i sofakroken🥰🤗
        Deilig helg til deg også, kjære du!❤

    2. Jeg blir ikke så veldig skremt lenger, for Hr Frodith skremmer meg stadig vekk 😀 SÅ nå er jeg litt obs. Men er det noen ANDRE, så blir jeg mer skremt. Ha en fin helg Nina, uten for mye “skremmende” opplevelser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg