“Vinneren” er trukket!

Vinneren av det som ikke har vært en konkurranse er trukket ut.

Litt spesielt, kanskje, men jeg har lyst til å markere at flere enn 1000 unike individer har klikket seg inn på min side på fjesboka fordi de ønsker å følge bloggen min via Facebook og lese mine greier – skriblerier av veldig varierende kvalitet, på: https://www.facebook.com/ninautenfilter/

 

TUSEN HJERTELIG TAKK!

Noe av det jeg har skrevet har vært mindre bra. Jeg tror jeg har ganske god selvinnsikt på det, men har likevel valgt å publisere det.  Jeg har dager da ordene ikke kommer like lett, dager kreativiteten stopper opp, dager jeg sikkert burde latt være å skrive noe som helst.

Gudene skal også vite at det er en haug av innlegg jeg ikke burde ha postet selv om de er bra skrevet. Men jeg står inne for alt jeg har postet på bloggen. Angrer ikke på noe som helst.

Jeg gjorde mitt beste da jeg skrev dem, da kan jeg ikke angre på at jeg publiserte de etterpå.

Som person er jeg kanskje mer åpen enn mange andre. For meg er det bedre å snakke om det, eller skrive om det, enn å tie tanker og følelser i hjel.

Andre er mye mer private enn meg. Forteller aldri noe om seg selv. Byr ikke på seg og sitt til kreti og pleti. Og det er greit det også. Vi er alle forskjellige. Så lenge du respekterer meg, respekterer jeg deg. Simple as that.

 

Her om dagen, da jeg leste gjennom et av mine gamle innlegg, kjente jeg plutselig at hårene reiste seg på armen. Gåsehud av min egen tekst! Haha, da må det være bra, eller? Eller er det bare vel selvdiggende?

Ord og vendinger treffer ikke like bra hele veien, men gode partier med flyt og rytme glimter tidvis til. Det er gøy å lese det som flyter bra.

 

Og alt dette sammensuriet vil altså 1019 folk i skrivende stund følge med på!

Det er jo ganske utrolig, og jeg kjenner at jeg bryr meg skikkelig om det. Det gjør meg glad å vite at jeg har så mange i ryggen, som kan like det jeg driver med.

Selvom det helt sikkert også er noen av følgerne mine som kun leser for å grafse litt i privatlivet mitt og for å ha noen/noe å snakke om neste gang klubben treffes.

Men det er også greit! Jag bjudar på, ingen hemmeligheter her.

 

Jeg fikk Bård til å hjelpe meg med trekningen i går kveld.

Jeg hadde hele listen med over tusen følgere foran meg på PCen. Vi lukket begge øynene våres, og så begynte jeg å scrolle opp og ned på listen helt til Bård sa “stopp”.

 

Så nå vet jeg hvem den heldige følgeren er, det var kjekt å avklare det før premien skal kjøpes senere i dag. Dame eller mann? Det er fint å kunne relatere noe til kjønn, tenkte jeg. Litt lettere å finne på noe.

 

Dere får lure litt til!

Stay tuned, – plutselig kommer det ut et innlegg på bloggen med navn (om vedkommende synes det er greit) i løpet av dagen og ikke minst hva premien er. Gleder meg, jeg!

Koselig å glede andre helt sånn overraskende🥰👌🧡

 

// Litt lur klem fra Nina

 

6 kommentarer
      1. Haha, det er litt spesielt å få gåsehud av seg selv, men det var en sår og vond tekst ifm søsteren min, så det var nok ikke bare ordene mine, men også en god del følelser involvert 😅😉🙈

    1. Yohooo! Gratulerer til den som var heldig å bli trekt ut 🙂

      Ja jeg har slike følelser over gamle innlegg selv. Av og til i positiv forstand og andre tider litt; hjelp…. skrev jeg det der?? Av og til utleverer jeg mer enn jeg hadde tenkt, tenker jeg….. men sånn er det 🙂

      Ønsker deg en herlig dag!!

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg