Våre enorme garderobeløsninger er endelig på plass!

 

I dag fikk vi endelig montert garderobeskap i gangen og på soverommet.

 

Vi har hatt et mildt sagt overfylt klesstativ og en overlessa stumtjener stående i gangen siden vi flytta inn i midten av desember.

Gangen er ikke så kjempestor akkurat, så behov for mer struktur og orden har vært etterlengtet.

Det ble bedre med skyvedørsgarderobe på plass. Ikke enorm, men akkurat passe til vårt behov.

Ikke så lett å få så bra bilder av et lite rom, men her er det godt med hengeplass, skohyller, skuffer og vanlige hyller. Stor og deilig forandring når vi har hatt en rotete gang en stund.

 

 

Oppe på soverommet har jeg ikke fått alle klær på plass i skapene ennå. Kroppen protesterer, så jeg får se om jeg får tatt det i morgen.

Vi fikk spesialtilpasset skap med dører under skråtaket og noen åpne hyller med garderobestang inni et “innhugg”.

Her er før-bilde:

Ikke gedigent her heller som dere ser, men jeg tror jeg skal få plass til klærne mine, tro det eller ei.

 

Ingen vits å beholde klær som aldri blir brukt.

Jeg er lei av å ha altfor mye. Altfor mange valg når jeg skal kle på meg, og ender opp med de samme  favorittplaggene til syvende og sist.

 

Dere hører nå at jeg desperat prøver å overbevise meg selv (og dere) om at dette er mer enn bra nok, ikke sant?

 

Jeg skal ikke nevne med ett ord at jeg så den lekreste walk-in garderoben ever hos en venninne her om dagen. Ikke misunnelig i det hele tatt, hehe.

Neida. Joda.

 

Uansett, – da vi kjøpte leiligheten hadde vi egentlig tenkt å bruke soverommet som walk-in garderobe og loftstua som soverom.

Men da vi fikk se leiligheten i virkeligheten, skjønte vi at loftstua var et altfor fint rom til å ikke bruke det som en ekstra stue, og dermed endte vi opp med et litt lite, men koselig soverom, og ikke noe walk-in likevel.

 

Datteren min har det andre soverommet i leiligheten. Det får bli min fremtidige walk-in garderobe når hun en dag flyr ut av redet.

 

Her ser dere hvordan det ble da garderobefolka var ferdige:

Det er tre skapdører der pila peker. Ser ut som en vanlig vegg. Det er touch-funksjon på dørene. Veldig praktisk og mye bedre plass enn det ser ut som (lett å si før jeg har begynt å legge på plass klær, si)

Og så har jeg til og med litt hengeplass og hyller nærmest i bildet, som dere ser.

Superfornøyd, jeg, altså!

Og fra nå av er det slutt på impulsinnkjøp, og det jeg kjøper skal jeg være helt sikker på at jeg vil bruke masse. Jeg lover å prøve, i hvert fall.

 

Jepp, jeg bjuder på.

Lite visste jeg at jeg skulle kjøre type interiørblogg da jeg begynte å blogge om sorg og fordervelse for halvannet år siden, hehe.

“Litt av alt er bra”, sa brura.

 

Når jeg begynner å bable tull som over her, så er det på tide jeg gir meg, kjenner jeg.

Over og ut fra Heggedal Torg.

 

// Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg