Topp 25!

Jeg er på 25.plass på blogglisten i dag. Har aldri vært så høyt før, tror jeg. (Hukommelsen min er som en gullfisk, så det kan hende jeg tar feil).

(Og nå måtte jeg ta en faktasjekk på gullfiskhusken. Det viser seg at en gullfisk faktisk husker i minst 6 dager. Litt bedre enn meg da, altså).

 

Selv om jeg ikke tjener en eneste krone på disse klikkene, så er det unektelig gøy å klatre litt på lista.

Årsaken til at ekstra mange leste bloggen min i går, var mitt bittelille innlegg om hva min Alzheimersyke mamma ønsker seg til jul. Det rørte visst ved manges hjerter. Du kan lese det her.

Tusen takk til dere som leser og velkommen til min verden dere nye som har begynt å følge siden min på Facebook og på Instagram (sistnevnte vil jeg prøve å bli flinkere til å oppdatere).

I dag dunker hjertet litt ekstra hardt og sommerfuglene i magen danser rumba. Ikke bare pga ekstra mange lesere i går, men også fordi vi om få timer skal få se leiligheten vår for første gang!

Det blir så sykt spennende! Og jeg håper alt er gjort i henhold til våre ønsker og at vi ikke blir skuffa.

Jeg håper vi får gått rundt litt på egenhånd for å ta mål og bilder.

Fortsettelse følger 🙂

 

Ha en nydelig onsdag! Det er så digg å se sola igjen her på vår kant av landet!

Nydelig morgenfrost under rosa himmel. Elsker det!

 

// Nina

 

4 kommentarer
      1. Takk! Gøy å være litt nærmere “fiffen”, he he.
        Er spent på om forventningene innfris. Prøver å dempe dem ned litt, og å forberede meg på at det vil føles veldig annerledes å skulle bo i leilighet uten hage…

    1. Hei, det var så fint å lese om ønske til mora di❤️ Noe virker fortsatt🥰 Gratulerer med ny leilighet og lykke til med innflyttinga👍 Skulla vært påbudt å flytte av og til, slik at man kan rydde og kvitte seg med ting…. Til syvende og sist så er det helt andre verdier som gjelder ☺️ Ha en fin dag😍

      1. Hei Oddny🥰
        Ja, hjertet virker til siste slutt. Godt å se det❤
        Sååå enig! Materielle verdier er langt fra det viktigste her i livet! Gleder meg til å eie færre ting👍😊

        Ha en fin kveld og klem til deg😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg