Sånn kan det gå!

Det er travelt å skulle bli intervjua, si!

Bryn skal fikses, klær må’n finne ut av, noe skal serveres til kaffen, og ja, – det er liksom ikke måte på!

Er kjempesliten i dag, jeg. Lett å se på bildet at det mangler litt energi. Mye å tenke på om dagen.

Prøver å puste med magen, da roer hodet seg litt igjen.

Hadde planlagt å skrive blogg litt tidligere i kveld, men tida løp fra meg nå igjen.

 

På fredag blir det altså intervju med meg om kjærligheten og det å ikke gi opp håpet med et av landets største ukeblad; Hjemmet.

 

Hjemmet. Får bare gode vibber og minner når jeg tenker på det ukebladet der. Mamma har “alltid” lest det, og jeg leste også Hjemmet ukentlig som ung voksen. Før det store, stygge internettet kom og tok oss.

Nå leser jeg veldig sjelden magasiner. Enda jeg elsker nostalgien som ligger i å ha glanset papir mellom hendene, løse et kryssord og kanskje følge en god oppskrift. Historier fra virkeligheten og hagetips.

Nå skal jeg få lov til å bli en del av Hjemmets historie, om det går an å si det. En artikkel i et ganske stort ukeblad skal publiseres. Ikke akkurat så veldig mye å skryte av, men for meg er det litt stas. Er ikke redd for å innrømme det heller, hehe.

Så da får vi se om brynene har blitt litt finere enn på bildet her, at klærne kommer på plass og at snakketøyet og hjernen virker noenlunde når fredagen er her!

Tvi tvi til meg!

 

// Nina

 

 

9 kommentarer
    1. Masse lykke til Nina☺️Så gøy!👌😄Og fargen på bryna kommer til å være perfekt, du har et par dager på deg😉Hilsen hudpleier🤗
      Da skal jeg kjøpe Hjemmet, har også gode Nostalgiske minner ang det bladet☺️

    2. Fine du 🙂
      Hjemmet har jeg også vokst opp med – et fint ukeblad.

      Ønsker deg lykke til!

      Spennende og dette går bra vettu. Men kjenner til stresset som lager seg innvendig <3 klem

    3. Lykke til, du får si ifra når det blir publisert! Ukeblader forbinder jeg med hytteturer. Skulle man på hytta måtte man kjøpe med ukeblad og legge det igjen så de som hadde glemt hadde noe å lese i neste gang de kom. Allers, Ukeblad og Hjemmet var fast hver gang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg