Puh!

Puh! Flytting er ikke for amatører!

Og jeg tenker mer og mer på at jeg er så glad vi tar steget fra hus til leilighet nå, og ikke når jeg er skikkelig gammel, liksom.

For fy fader så mye jobb det er! Det er ordentlig herlig og innmari vondt på én og samme tid.

Adrenalinet jobber på høygir, er så himla fornøyd! Samtidig er det en påkjenning for ryggen. Blir akutt mye verre, men det er forbigående, vet jeg. Nå gjelder det rett og slett bare å komme i mål, være klare til flyttefolka kommer i morgen.

 

Og i morgen kveld, da skal boblene bruse i glasset og vi skal skåle for at en ny epoke starter i livet. Jeg gleder meg.

I dag har Bård malt ferdig loftstua og soverommet vårt. Jeg er kjempefornøyd med fargene, glemte å ta bilder. Men i morgen kommer noen av møblene på plass, så da blir det sikkert litt knipsing.

Jeg har vært ørten turer mellom huset og leiligheten og hentet ting i dag. Bærer det som ikke er så heavy. Og på alle mine turer mellom garasjeanlegget og opp til leiligheten har jeg truffet mange nye naboer i gangene og ved heisen, fått skravla av meg litt boblende, euforisk entusiasme over å skulle flytte, og samtidig prøvd å få med meg navnene på folka som vi sikkert kommer til å ha litt med å gjøre i fremtiden.

 

Med mye adrenalin i kroppen er det ikke så lett å sove, men nå skal jeg straks gjøre et forsøk, for i morgen er det den O’ så store Flyttedagen!

God natt😘

 

// Nina

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg