Perfekte nesebor for testing!

Lang kø for testing i dag.

Aner ikke hvordan det har vært andre dager, jeg har jo aldri testet meg tidligere.

Jeg antar det var rundt 100-150 biler foran meg i køen, men da vi først begynte å røre på oss i vår kolonne, gikk det radig.

 

Det var på en måte som å være i et aldri så  lite fellesskap der på testområdet. Felles skjebne i hver vår bil, liksom.

Jeg forsøkte å smile og vinke litt til de rundt meg, men det var dårlig respons.

Neida. Jeg gjorde ikke det. Men kunne vært artig. I stedet satt jeg og øvde meg på å gape og kikket etter om jeg hadde buser i nesa før testinga. Hadde ikke det.

 

Så ble det min tur. Og det gikk jo fint!

Faktisk syntes jeg den i halsen var verst. Brakk meg skikkelig.

Opp i nesa var easy peasy.  Nesegangene  mine er nok som skapt for lange gjenstander. Den gled rett inn, sa brura. (Eh…)

Men altså, vi snakker om små sekunders ubehag her. Veldig lite å klage over.

 

Hun som tok testen på meg spurte om jeg hadde tatt den før. Jeg svarte som sant var, at jeg ikke hadde det, og at jeg kanskje var “den siste Mohikaner” som ikke hadde tatt den?

Men neida, det er faktisk veldig mange som tar den for første gang i disse dager. Og spesielt i dag, i Asker, var det mange førstereis med pinne oppi nesa og i svelget, kunne hun fortelle.

Som dere ser, ingen selfie-bevis fra testinga var mulig. Men jeg byr på et lite nesebor-bilde post koronatest, likevel. Ikke rart det gikk smooth, si!

God kveld❣

 

// Nina

3 kommentarer
    1. Jeg har ikke tatt ennå, har ikke trengt. Frisk som en fisk fram til nå. Veldig ofte innbilt corona her i huset, dvs hos meg, men noen EKTE har jeg ikke hatt. To nys og en hals som kanskje blir sår i morgen er ikke nok til å teste synes jeg. Har fote gått over i løpet av et par timer, altså innbilt 😀 Men da spør jeg DEG hvis jeg lurer på noe 😀 hvis jeg må ta senere, eksperten 😉

    2. Haha, har hatt korona et par timer her og et par timer der, jeg også de siste 10 månedene😂👍
      Men denne gangen har sår hals, forkjølelse og frostrier vart litt lenger enn to timer, så jeg hadde ikke noe annet valg enn å teste meg om jeg skal fortsette å omgås pappa og besøke mamma.
      Håper jeg får svar fort, så jeg kan gå ut i verden så fort jeg føler meg pigg igjen🤞😊

      Bare å spørre, – dette KAN jeg nå. Hahahaha 😂

    3. Jeg har heller ikke testet meg, men hadde gjort det hvis symptomer vedvarte over tid. Det vil si over en god lur under pelspleddet. Lykke til, og vi regner med det beste. Kos deg i karantene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg