Ouch!

Akuttime hos kiropraktor i dag.

Nakken har slått seg vrang. Plutselig slår lynet ned og det er umulig å vri hodet til venstre.

Det rare er at det kommer og går i løpet av dagen, at den låser seg og gjør så sabla vondt. Får vondt i tennene også. Og det er ikke de det er noe galt med, var hos tannlegen i forrige uke.

Kiropraktoren fikk jeg anbefalt av tannlegen min. Han er ekspert på hodepine (ja, jeg har det også), og nå holder han på med en master om emnet.

Tror hodepinen min kommer av låsninger og spenninger i nakkeregionen. Når jeg tenker meg om, er hele kroppen en eneste stor låsning føles det som.

I dag knakk han litt mellom skulderbladene mine. Jeg er stiv og ubevegelig all over.

Når det gjelder selve nakken, så vil han gå litt forsiktig ut. Men jeg føler det som jeg har fått juling nå.

Fikk beskjed om å gå hjem og bare gjøre hyggelige ting for meg selv frem til vi sees igjen på torsdag.

 

Haha, jada sjef. Det er jo bare et par uker til flytting. No stress, lissom.

 

Ikke meningen å klage, men bloggen min handler om livet mitt. I dag ble det litt nakkeprat. Trenger ingen sympati, – det er mange av oss med vonde kropper, hoder og det som verre er!

 

Har fått vært en tur hos mamma, – så ingenting til hu derre Covid, håper hun har forlatt bygningen og at hen som er smittet har det bra❤

 

God tirsdag, godtfolk!

 

// Nina

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg