Og vinneren er…

 

Mette Kristoffersen!

Gratulerer så mye og tusen takk for at du følger bloggen min, Mette!

Dette er en stor takk til dere alle som følger meg her på bloggen.

En blogg som ble til kanskje først og fremst fordi behovet for å få ut tanker og følelser da livet herjet som verst, ble en reddende planke. Noe håndfast midt i virvaret av emosjoner. En sluse der jeg kunne kanalisere ut sorg og avmakt, men også kjærlighet og glede.

 

I helgen rundet jeg 1000 følgere, og som lovet ville jeg trekke ut én av dere som skulle få en gave av meg.

Her er gaven:

En drikkeflaske i “gull” fra Swell og et nydelig, mykt skjerf i rusttoner fra Bæltekompagniet. Perfekte farger i høst!

Ønsker meg begge deler selv, så jeg håper gaven faller i smak hos mottaker også, hehe.

P.S. Dette er kjøpt av egen lomme 😉

 

Nå sikter jeg mot nye mål🎯👍

Følg meg på Facebook:

https://www.facebook.com/ninautenfilter/

Bildet øverst i bildet her er forresten tatt i kveld. Har øvelseskjørt med Julie, og i dag var det svingete veier og langkjøring på programmet. Tyrifjorden fikk en visitt av oss i dag. For en herlig septemberaften!

 

Ha en fin kveld, alle!

 

// Nina

https://www.facebook.com/ninautenfilter/

9 kommentarer

Siste innlegg