Norges beste sykehjem? Og Maskorama-tips!

Altså, – er det ikke ganske fantastisk når pleierne på sykehjemmet til mamma sender med pappa nystekte, varme vafler når vi drar hjem etter besøk?

Grove vafler uten sukker, for de har fått med seg at pappa har diabetes, så klart.

Jeg blir rørt og imponert over omtanken. Der går de og steller beboere døgnet rundt, og likevel har de alltid omtanke for oss som pårørende.

Ok, det hender noen ganger at de ikke har tid til oss. Det hender det brenner på dass, at tida ikke strekker til, at det ikke alltid er tid til å slå av noen ord. Men det er greit og fullt forståelig. Det er ikke yrket som er mest kjent for tommeltott-tvinning, akkurat.

Men som oftest spør pleierne hvordan vi har det, kommer med kaffe, smiler og vi kjenner at de bryr seg. Så takk for det. Dere gjør en forskjell for oss i hverdagen❤

Hadde en liten samtale med mamma før hun duppet av i går. Tungt å prate når livet ikke føles godt for henne, men godt å høre at hun er glad i oss. Trykk på play-knappen under her 🙂

 

Så! Lørdag i dag! Maskorama. Vi har faktisk sett begge programmene, enda jeg egentlig synes det er skikkelig teit. Men så blir jeg engasjert likevel, gitt!

Og det jeg lar meg opprøre over, er hvorfor det bare er jeg som hører at det er Ina Wroldsen som skjuler seg bak Trollet! Det jo være det? Eller?

Jeg har hatt rett begge de to første gangene, Susann Goksøyr Bjerkrheim som gaupe og Trygve Slagsvold Vedum som fugleskremsel, så dette har jeg greie på, føler jeg. Ha ha ha.

 

Jaja, det var en digresjon bort fra gamle foreldre. Men det er jo lørdag, og lørdagsprogrammet på tv er viktigere enn noen gang nå i disse sitte hjemme-tider.

Det blir vel både Maskorama og finale i Skal vi Danse i skjønn forening i kveld. Tror jeg heier mest på Andreas og May, jeg. Eller kanskje vi ser videre på serien vår på Netflix? Sååå mange valg. Mulig vi går en tur i stedet.

P.S. Anbefaler The Queen’s Gambit på Netflix. Superfin serie!

 

Ha en fin dag! Her skal maling i lekre farger kjøpes inn! Sjalabais!

 

// Nina

8 kommentarer
    1. Hehe. Vi skal nok og se Maskorama. Skikkelig teit, men slekta aer den sammen. Eller deler av oss. Tre familier i tre stuer tipper via familiechatten på messenger. Koronasamvær. Teit, men utrolig godt.

    2. Jeg leter etter en hyggelig og høflig fyr for et sexmøte eller et permanent forhold.
      Jeg heter Monia, 24 år, høyde 169 cm,

      flere av mine nakenbilder og kontakt meg her – https://erooo.pl/profil-marikax/
      og søk etter meg på ingen måte: MarikaXX, skriv til meg og la oss møtes!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg