Nina på You Tube og setra-tour i bilder

God kveld!

Nina er på You Tube!

Er ikke helt sikker på hva jeg skal bruke det til, ei heller hvordan jeg skal bruke/redigere kanalen, men det er en første gang for alt, så får vi se hvor det bærer.

Klikk på linken under her og hør budskapet mitt i kveld 🙂

Kremt, om du har sett videoklippet nå, så var det jo litt kleint, men jeg er ikke så redd for å bjuda på, det er jo derfor jeg driver med dette her, si!

Jeg lovte en såkalt setra-tour i videoen, og den kommer her. I etterpåklokskapens lys, så ser jeg at det nettopp er setra-touren jeg burde filmet, og ikke bare meg selv som snakker, haha, men denne idéen fikk jeg ikke før etter at vi begynte på hjemturen, så derfor blir det bildeformat på blogg i stedet.

Mine Facebook-venner har blitt spammet med bilder fra setra i flere år allerede, men kanskje det er gøy for dere nye følgere her på bloggen å se?

Vær så god – Ikke rart vi trives, sier jeg!

Jeg simpelthen elsker låven!
Sommerkveld

Oppvasken tas i balje. Funker prima.
Brødbakst når tid ikke er en mangelvare…
Innekos <3

Gammelt service – perfekt til frokost i disse omgivelsene.
Klart for dart-mesterskap.
Nabohytta som til alt hell huser de beste naboene man kan ha. (Vi valgte dem faktisk selv, haha).
Ref. Innlegget mitt i går 🙂
Soverom
God natt <3

Dett var dett i denne omgang. I tillegg til hva dere har sett her, så har vi et lite “bad” med varme, innedo og vask, en entré, og en hems med plass til tre personer. Plenty lagringsplass i låven, og dobbel utedo. Så trivelig, atte!

 

// Nina

 

Vil du følge bloggen min på Facebook? https://www.facebook.com/ninautenfilter/

 

(Om du er ny leser: Les gjerne bloggen min forfra, i det minste mitt aller første innlegg. Bare å finne det frem i arkivet mitt. Da forstår du lettere hvem jeg er og kanskje hvorfor jeg skriver blogg).

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg