Nesten i mål

Jeg har i skrivende stund hele 999 følgere på Ninautenfilter på Facebook!

Jeg tror ikke jeg bikker 1000 før jeg er ferdig med dette innlegget heller, for de siste 50 har ikke stormet til sida mi i ekspressfart akkurat. Det var en gjeng ivrige Facebook-venner som ikke kunne vente med å se hva for noe vås jeg ville lire ut av meg da jeg begynte å skrive i oktober i fjor, og som straks begynte å følge meg, resten har kommet sakte, men sikkert.

 

Jeg blogget ikke på et par måneder i vinter, da stoppet det naturligvis opp. De siste ukene har det vært et jevnt tilsig. Veeeldig koselig at folk jeg aldri har truffet liker bloggen min, altså!

De jeg kjenner følger meg kanskje for å være snille og ikke såre meg, kanskje. Men det har jo sin sjarm, det også, hehe.

 

Men nå mangler jeg altså bare 1 – én –  før målet om 1000 følgere er nådd, – det er jo veldig nære! Rett før potetene er ferdig kokt, på en måte. Eller ikke helt sammenlignbart, kanskje. Bloggen min er jo ikke en potet.

Eller jo. Bloggen min er som både poteter, fårikål og smågodt . Den er jordnær, ekte og ganske blandet. Gir det mening?

Nei, tenkte nok det.

 

Uansett da, – jeg setter umåtelig stor pris på hver og én som har trykket ‘liker’ og ‘følger’ på siden min, og som jevnlig leser mine mer eller mindre vise ord og tanker!

Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger. Jeg har enda til gode å få noe negativt i fleisen, og sånn må det gjerne fortsette.

Jeg har lovet å trekke ut én tilfeldig følger som skal få en premie når målet om 1000 følgere er nådd, og det kan jo skje når som helst. I kveld, faktisk!

 

Jeg har jo ingen premie klar, – målet virket så fjernt, så nå må jeg klekke ut noe fint ganske raskt!

Og hvordan trekker man én tilfeldig person ut fra en gjeng følgere på Facebook? Må jeg skrive ned alle navnene på en lapp og trekke ut av en hatt? Må undersøkes nærmere, – håper det finnes en smart løsning 😉

 

Jeg gleder meg uansett til 1000 følgere er passert og til å sende av gårde en litt koselig og fin gave til noen 🥰😊

 

Del gjerne og hjelp meg til å nå målet🌼

Følg meg på Facebook:

https://www.facebook.com/ninautenfilter/

 

// Nina

12 kommentarer

Siste innlegg