Når det unormale er det nye normale

Fredagskveld og ikke noe å fly ute etter i gråværet.

Har begynt å pakke inn julegaver, må helst bli ferdig med det før vi overtar leiligheten 10.desember så vi kan konsentrere oss om flyttinga.

Og selv om første søndag i advent er drøye to uker unna, så tenker vi å henge ut litt julelys utafor huset i løpet av helgen.

Rett og slett fordi vi trenger lys og varme enda mer i år enn tidligere. Noen ganger er det helt greit å bryte med tradisjoner, synes jeg.

Har sett andre har tjuvstarta på adventsbelysning ute, jeg synes det er koselig. Ingenting er normalt i år. Å være utradisjonelle kan vi godt tillate oss nå.

Tror jeg har fått senebetennelse i armen, så det blir ikke lange innlegg fra meg om dagen. Kjenner at armen helst bør hvile.

Men måtte skrible ned litt umiddelbare tanker rundt korona her: Gjør testing mer tilgjengelig! fordi det er så innmari viktig, og fordi jeg ville ønske alle en riktig god helg!

 

I skrivende stund sitter jeg her med et glass rødvin og hyppige hetetokter, og tenker jeg må øke dosen med østrogen i morgen den dag. Både for min egen og omgivelsenes skyld😅

 

God fredag!

 

// Nina

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg