Nå har jeg også blitt klikkhore!

Reklame | Hjemmet og klikk.no

 

 

Fikk du ikke lest reportasjen om meg og kjærligheten i Hjemmet for noen uker siden og er mildt sagt fortvilet over det?

Ikke så farlig, for nå fant jeg plutselig meg selv og den samme reportasjen på klikk.no, gitt!

Foto: Gry Traaen
Foto: Gry Traaen

 

Ikke bare litt, men veldig kleint å lese om seg selv på denne måten. Og det er jo litt rart, for det er jo denne historien jeg har fortalt på bloggen også på et vis.

Men nå ble det plutselig mer offentlig. Bloggen er også offentlig, men Hjemmet og klikk.no har vel litt flere lesere enn den stakkars bloggen min, antar jeg.

 

På den annen side: – Historien er jo sann, og jeg må da stå inne for livet mitt. Det er sånn det er, på godt og vondt.

Riktignok handler livet mitt om mer enn kjærlighet. Resten får du her på bloggen. Og en del holder jeg for meg selv, tro det eller ei.

Følelser.

Følelser er det flust av. Tanker og følelser byr jeg på.

Jeg holder på med et innlegg om dagen. Det er en bit av mitt liv som jeg føler for å være åpen om. Men det er sårt, vondt og vanskelig. Og det får ta den tiden det tar. Jeg skriver og redigerer litt på det hver dag. Det kommer nok snart.

 

Ute skinner sola og jeg har en god dag kjennes det ut som. Så denne dagen tror jeg blir fin🥰👍

 

Du kan lese hele reportasjen på klikk.no og få fred i sjela her:

https://www.klikk.no/reportasje/nina-fant-drommemannen-etter-to-ekteskap-7001058

 

(Jeg merker innlegget med reklame siden jeg linker til klikk.no og omtaler ukebladet Hjemmet. Jeg har ikke fått betalt for dette.)

 

// Nina

 

Følg meg gjerne:

Facebookhttps://www.facebook.com/ninautenfilter/

Instagram:https://www.instagram.com/nina_utenfilter/

 

9 kommentarer
    1. En nydelig historie og et flott par! Fikk ikke tak i Hjemmet, og flott at du delte linken så fikk jeg lest. Ha en fin dag.

    2. Jeg abonnerer på hjemmet, men dem hoppet seg opp uten at jeg får tid til å leve. Koselig dere:)
      Jeg skal klikke på linken og lese. Spennende:)

    3. Ble enda mer forelsket etter å ha lest kjærlighetshistorie deres. Så nydelig og vakkert. Kunne tenke meg en slik bryllup…med samme mannen selvfølgelig:)
      Lykke til videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg