Min egen groupie!

Bård sin sønn inviterte oss ut på bursdagsmiddag i Asker i går. Utrolig deilig å slippe og tenke på meny selv, og ikke minst var det fint med litt andre omgivelser.

Det er ingen som er bortskjemte med for mange nye impulser om dagen, akkurat.

Litt rart å være ute og spise uten mulighet til å kjøpe et glass vin eller en øl, men vann smakte godt til en forveksling nå i jula, gitt. Bård fikk dessuten konjakken servert da vi kom hjem igjen, så dagens hovedperson var fornøyd både med dagen og kjerringa.

 

I går fant jeg også en av de hyggeligste meldingene jeg noen gang har fått etter at jeg startet opp med bloggingen, og jeg har fått lov til å sitere henne:

 

nina !
nå er det jaggu på tide !

den bloggen din er hinsides det jeg elsker å lese. om andres liv vel å merke. det du skriver,
måten du formidler,
evnen til å åpne å by på litt,
humoren din og skråblikket,
hverdagen sorgene,
problemene og tant og fjas og fandens oldemor som plager vettet av oss mennesker.
tapet,
det som har vært, skulle vært, burde vært, ikke ble, osv.

du er unik som person, ingen tvil.
du skriver så jævlig bra.
har mange ganger hatt lyst å sende deg en melding om du ikke kan værsåsnill å bli toppblogger med to poster pr dag.
det hadde iallefall gjort min dag bedre

vel – nok fjas fra sofakroken her i alta. velsignet som vi er så begynner det å lysne her. takk Gud og høyere makter.

men asså jeg ville bare si at jeg er din lille groupie og synes alt du skriver – hvert eneste lille ord, er helt fantastisk 😅

og du – den greia med bård den fikser du.

slutt aldri å skrive – alt godt herfra 🌟

 

ALTSÅ! ER DET RART JEG BLE GLAD?

En skarve liten blogger kan fort bli høy på seg sjæl, men jeg tror ikke det er håp for mine 163 cm, he he.

Men så klart jeg blir inspirert, det er unektelig litt morsommere å skrive når jeg tenker på at mange der ute går og venter på neste post.

 

Så tusen takk du fine kvinne der oppe i Alta, – du gjorde meg ekstremt glad🥰

Og tusen takk til alle dere andre som leser bloggen min hver dag, det varmer❤

 

// Nina

 

2 kommentarer
    1. Sååå koselig!! Og det fortjener du også. Sant det hun sier om deg, så det er bare å suge til seg 🙂 Hørtes ut som deilig med en liten tur UT også 🙂

      1. Hjertelig takk, Frodith!
        Ja, jeg suuuger det til meg og koser meg med rosen🥰
        Du som bor i byen er jo titt og ofte “ute”, men for oss som bor litt utpå landet, er det litt sjeldnere at vi lufter oss, så sånne avbrekk er ekstra fine nå i disse tider😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg