Mail fra journalisten – Endelig!

For tre uker siden hadde jeg journalist og fotograf på besøk fordi de skulle intervjue meg om kjærligheten.

Litt sånn smårart siden jeg tross alt er gift for tredje gang. På én måte er jeg jo ekspert på temaet, på den annen side er jeg så langt unna ekspert man kan komme, ha ha.

Gry Hartvigsen og Gry Traaen = Superteam!

 

Jaja, de kom nå her en fredag og vi hadde en kjempekoselig formiddag der vi fra første stund skravla i vei som bare kvinner kan kontra det motsatte kjønn.

 

Jeg babla og fortalte sikkert mer enn godt var, filterløs som jeg er, men ble beroliget etterpå med at journalisten både har sosiale antenner og filter, så det skulle nok gå bra med tanke på hva som kommer på papiret til slutt.

 

Freelansere er travle folk, så jeg har ventet tålmodig på å få lese gjennom artikkelen når den var skrevet ferdig.

Og i går poppet den endelig inn i mailboksen min!

 

Vræl! Hadde litt klump i magen da jeg åpnet mailen, men etter å ha lest igjennom, synes jeg det ble en veldig koselig reportasje.

Ble så rørt at jeg fikk tårer i øynene, faktisk. Men det er nå meg i et nøtteskall. Skal ikke så mye til når det kommer til stykket.

Det er en artikkel jeg kan stå inne for, iallefall. Hvilke bilder som blir med i reportasjen vet jeg ikke, så det blir spennende å se når det kommer på trykk.

Den høstlige eplekaka fikk bein å gå på under intervjuet.

 

Og når kommer så reportasjen på trykk i Norges største ukeblad Hjemmet?

Nei, si det, det vites fortsatt ikke. Men jeg kommer garra til å gi et hint når jeg vet 🙂

 

// Fredagsklem fra Nina

 

Instagram: http://instagram.com/nina_utenfilter

Facebook: https://www.facebook.com/ninautenfilter/

 

6 kommentarer

Siste innlegg