Lykken er å stå opp kl.06:00 første dag i ferien…

…for å kjøre datteren din til jobb. Og så viser det seg at hun begynner en time senere i dag…

 

Kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg ikke får sove om jeg legger meg igjen nå, så da sitter jeg her, da, ganske så trøtt i trynet og trang i gluggene.

Det er stakkars 9,8 grader og lett regn ute. Kaffen er varm, nabolaget er helt stille. Bare en og annen fugl kvitrer tappert i det litt kjølige juliværet.

 

Selv om det ble altfor lite søvn, så er det likevel en god dag. Den første, hele dagen med ferie. Det blir definitivt en rolig morgen før vi begynner å pakke litt til vi skal opp til paradiset vårt i Valdres. Men først skal vi feire lille, store Selma på 3 år. Tenk å ha hele livet foran seg! Ønsker for henne og de to andre barnebarna mine at de får en trygg og grønn verden å vokse opp i, at ikke vår generasjon har ødelagt for mye.

Ikke meningen å bli dyster en lørdags morgen, så nå vrir jeg fokus over på sommerferie tre uker til ende i stedet. Det blir kjempefint etter en veldig spesiell vår for oss alle. Jeg håper alle fortsatt er bevisste i forhold til smittevern, – det er lett å glemme seg! (Nå ble jeg dyster igjen).

Men altså, dagen skal gripes og nytes til fulle 🙂

 

Ha en frydefull lørdag der du er!

 

// Nina

 

Vil du følge bloggen min på Facebook? https://www.facebook.com/ninautenfilter/

 

(Om du er ny leser: Les gjerne bloggen min forfra, i det minste mitt aller første innlegg. Bare å finne det frem i arkivet mitt. Da forstår du lettere hvem jeg er og kanskje hvorfor jeg skriver blogg).

2 kommentarer
    1. Herlig med ferie ♥ Og det å være oppe tidlig, kan være litt godt det og 🙂
      Håper dere får fint vær nå når paradiset inntas. Kos deg masse, og ha en goooood ferie ♥
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg