Klokka 19:43

Kort innpå før natten kaller.

Det har vært en av de dagene; Mye vondt.

Skjønner ikke hvorfor jeg har fått så sabla vondt i nakken. Burde holde med ryggen, hofta, rumpa og skuldre, liksom.

Men, – jeg hater å fokusere på de kjipe tingene. Prøver så godt jeg kan å ignorere smertene. Har vel lykkes sånn tålelig med det.

Har vært på mamma-besøk i dag. Fikk høre at hun var så blid om dagen. Skravla går visst som bare det når de sitter og spiser. Spiser godt gjør hun også. Sånt er koselig å høre. Samtidig er det litt rart å få høre det samme om moren min som jeg hørte da jeg hentet ungene i barnehagen for en god del år siden…

 

Klokka 19:43 i dag tikket det inn en sms:

Guess what? 

Jeg måtte sjekke vekta på pakka i tilfelle jeg hadde bestilt noe annet som jeg ikke husket i farta, men hurra-meg-rundt: Pakka veier 120 kg står det, – det KAN da ikke være noe annet enn et kjøleskap?

Undrenes tid er ikke forbi! KJØLESKAPET KOMMER I MORGEN!

 

Det tenker jeg det ikke bare er jeg som er glad for. Herre min hatt som jeg har gnåla om dette kjøleskapet i utallige innlegg her på bloggen. Jeg lover, – etter i morgen er det slutt! Tror jeg. Det kan hende jeg må pense innom det innimellom. Bare fordi jeg forhåpentligvis er så himla fornøyd.

 

Så nå sitter jeg her i skrivende stund og bare kikker bort på den hvite hvitevaren som i morgen blir erstattet med sort og messing. Jeg hååååper det svarer til forventningene (og pris!).

 

God natt, eller om du leser i morgen tidlig; god morgen 🙂

 

// Nina

 

2 kommentarer
    1. God morgen!
      Det fine kjøkkenet deres altså <3

      Og fint bilde av deg i headeren!

      Vondtene 🙁 !!!!!! grrrrrrr hadde vi bare sluppet de <3

      Lag deg en fin dag i dag <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg