Kjøpt og betalt – Krans med glans

Reklame | bye & bekk

Dette er mitt første innlegg med reklame.

Det er ikke for en intimgelé, skuffende nok. Og rart, siden jeg har talt varmt for hjelpemiddelet i det siste.

Det handler om mat, overraskende nok. Siden jeg ikke har skrevet et ord om mat i noen av mine tidligere innlegg.

Vet ikke hvordan jeg skal tolke det. Det kan tolkes både positivt og negativt, faktisk.

Positivt fordi å ikke ha fått henvendelse fra noen innen glidemiddelindustrien betyr kanskje at jeg ikke ser ut som jeg har problemer med tørre slimhinner.

De tar feil. Jeg har problemer. Ta gjerne kontakt.

 

Negativt fordi å ha fått en henvendelse fra noen som driver med mat betyr sikkert at det ser ut som jeg er glad i mat.

De har rett. Jeg elsker god mat. Dessverre synes det også.

 

Nuvel. På tide å skrive om mat, da, skjønner jeg.

Til oppdraget; Et ærefullt og velsmakende sådan. Her i Heggedal, i den ultrakoselige bygda som ligger i Asker kommune, har vi en herlig kaffebar som drives av kreative og ikke minst kjempetrivelige folk med service og kvalitet i fokus.

 

Med hjertet utapå og evne til å skape en unik atmosfære: Morten og Line på bye & bekk.

 

Kaffebaren/spiseriet er åpen hver dag på dagtid, og ganske ofte har de kveldsarrangementer med ulike spesialiteter på menyen.

Bare å sjekke dem ut og følge dem her: https://nb-no.facebook.com/bye-bekk-1873985686216235/

 

Alltid god stemning. Alltid god mat. Alltid hjertelig og smilende service.

De driver også cateringvirksomhet. De kan diske opp med alskens godt til selskapet ditt, og det er her jeg kommer inn i bildet:

Jeg har nemlig fått lov til å teste

VERDENS FLOTTESTE TAPASKRANS!

Har du sett noe så sjukt flott? ALT er spiselig!

 

Denne kransen består av kun spiselige elementer. Bortsett fra tannpirkerne.

Den er er fryd for øyet og smaker like himmelsk som den ser ut.

Avbildet her er en lunsjkrans til 5 personer. Mat i massevis. Den fås også til 7 personer.

Tapaskransen består av focaccia, 3 forskjellige oster (Taleggio, Cambozola, St.Agur), Parmaskinke og fennikelsalami, Aioli, bær, urter, salat og spiselige blomster.

Her får du en krans som virkelig imponerer og kler ethvert lunsjbord! Den er lett å skjære opp og dele. Om du har hjerte til det, da. Den er jo så utrolig dekorativ. Den er inndelt i naturlige “soner” så det blir like mye ost og kjøtt på hvert stykke. Det er mange som er opptatt av sånt, skjønner du.

Tapaskransen kan også lages som middagsvariant, – da med litt mer kjøtt.

Tenk dere denne på lunsjmøtet! Eller til jentekvelden! Eller til fredda’n når du bare vil legge beina høyt og kose deg! Ikke noe å tenke på, – dette er digg mat som passer overalt og til alle anledninger.

Jeg elsker den allerede. Yummy! Takk for smaken, bye & bekk!

Ta kontakt og bestill til første og beste anledning på:

Mail: [email protected]

Tlf.: 969 09 653

Facebook: https://www.facebook.com/byeogbekk/

 

 

Var forresten innom bye & bekk i går, og da måtte jeg selvfølgelig kjøpe med med meg Chili Klaus’ sin julekalender som de selger i disken. Chilikulene har vindstyrke fra 1 – 15. Man vet ikke HVILKEN styrke det er i de forskjellige lukene (bortsett fra den sterkeste, den har en hodeskalle på seg). Det kan bli en spennende desember.

 

På bye & bekk finner man også litt av hvert annet som vi damer har lett for å forelske oss i, puter, pledd, krukker  og dødsfine armbånd som man blir glad av å se på, som disse her:

Foto: bye & bekk Fiiiine armbånd!

 

Sånn. Dette var mitt første innlegg med reklame. Og at det var for bye & bekk er ekstra koselig, synes jeg. Jeg er innmari glad i bygda mi, og er stolt over hva de fine folka på bye & bekk har fått til, i likhet med de andre som driver butikk i Heggedal. Og det er takket være deg og meg. Vi som støtter opp om næringslivet i lokalmiljøet. Det gjelder for alle steder, enten du bor i Eid, på Hitra eller i Heggedal. Vi må støtte de lokale driverne. Uten deg og meg klarer de seg ikke, og vi klarer oss ikke uten dem. Da mister vi identiteten til stedet vi bor, og det vil vi så klart ikke. Handle med hjertet, handle der du bor. (Til og med intimgelé har de på apoteket her).

 

God lørdag, godt folk!

 

// Nina

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Det ser utrolig hyggelig ut der! Så gøy med reklameoppdrag, gratumerer👏👏👏! Håper du får mange, mange flere! Ja det er et viktig tema du tar opp, det å bruke butikker, kafeer og restauranter i nærmiljøet😊

    2. Vi elsker Bye og Bekk ♥️ Bruker de så ofte vi kan, viktig å ta vare på nærmiljøet. Artig innlegg btw.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg