Kjøleskapet på radio!

Høres litt rart ut, ikke sant?

Men det er sant! I går ble kjøleskapet snakket om på nasjonal radio. På P5 Hits, faktisk!

Programleder Tomm-Espen Kroken som har programmet P5-lunsjen hadde lest bloggen min i går, og syntes det var en bra historie.

 

Jeg hørte det ikke selv, så jeg vet ikke helt om det var det at kjøleskapet ikke passa under trappa eller om det var det faktum at jeg kalte det en katastrofe (noe som er rimelig overdrevet om man tenker på alt som skjer her i verden), som gjorde at han nevnte historien min.

Spiller ingen rolle, – at kjøleskapet som har blitt nevnt opp og ned i mente på bloggen til dere alles store ergrelse, til og med blir dratt frem på nasjonal radio, er ikke mer enn det bør være for et italiensk vidunder🤣

 

God natt og peace out!

 

// Nina

P.S. Kjøleskapet står fortsatt litt utpå gulvet, vi venter på eksperthjelp, hehe. Men jeg digger det hemningsløst!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg