Jeg fant mannen min på nettet!

Alle burde ha en å dele livet med.

En som står støtt ved din side uansett. En som forstår og som kan gi trøst når livet gir deg noen slag midt i trynet.

En du kan le med og dele de gode opplevelsene med.

En du kan holde hus og hage i orden sammen med.

En som du kan snakke om alt med.

En som kommer med blomster før helgen og som sier at du bare kan legge deg på sofaen mens han lager middag.

En som holder ut med deg selv om du innimellom er sur som ei padde.

En som alltid er der for deg.

En som elsker deg.

 

Jeg har en sånn person i livet mitt, og jeg er uendelig glad for han. Det finnes ingen så stødig som han. Han er uten tvil min klippe, en jeg kan stole 100 % på. En jeg vet ville gått i krigen for meg.

Og denne skatten av en mann fant jeg på Internett! På Møteplassen.no, faktisk. Flaks!

Han er mitt alt, i tillegg til de tre barna mine, og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten han i livet mitt.

Aller mest er jeg takknemlig for at han holder ut med meg. Spesielt det siste året har vært veldig tøft. Jeg har ikke vært den samme Nina som han forelsket seg i for 7,5 år siden. Jeg har vært mye lei meg, eller mindre glad, kan man kanskje si. Det at Sidsel og Lars Ove døde og pappa ble alvorlig syk, alt omtrent samtidig, gjorde nok at jeg gikk inn i en slags sjokktilstand. Lenge.

Det var så mye å ordne, så mye å ta stilling til. Og i tillegg gikk jeg hele tiden med egne nervesmerter som gjorde meg helt utslitt oppå alt det andre. Jeg har ikke vært så veldig sprudlende innenfor husets fire vegger, akkurat. Men mannen min har stått fjellstøtt ved min side. Uten å kreve noe som helst tilbake har han bare gitt og gitt, han har hjulpet til med alt, han har alltid vist meg en kjærlighet som jeg ikke syntes jeg fortjente. Jeg har vært et troll til tider. Veldig oppfarende, utålmodig og sur. Det var stunder jeg tenkte at “nå, nå gidder han ikke mer. Nå drar han”.

Men han ble hos meg. Og det er jeg så innmari glad for!

Når vi står så sterkt sammen som vi gjør nå etter dette året, så er det vel ingenting som kan knekke oss, tror jeg.

Min kjekke, fantastiske, spreke og ikke minst tålmodige mann har bursdag i dag.

Gratulerer med dagen, Bård💖

 

Pst. Om du ikke har noen å dele livet med, – jeg er sikker på at det finnes noen for alle, så ta deg en tur på Møteplassen, da vel! Vær litt “sprø”, våg litt og åpne hjertet ditt😉

6 kommentarer
    1. HURRA for dere og HURRA for kjærligheten. Dere kler hverandre godt😊. Og gratulerer med dagen til Bård🍾

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg