Instant sjelefred og gylne øyeblikk

O’ Lykke!

Monica❤

Bildet lyver ikke. Her ute på Bærø på hytta til gode venner, er det akkurat så idyllisk som det ser ut.

Vi bor på den gamle skolen på Bærø som er gjort om til en nikoselig hytte med hele 16 sengeplasser. Det er en fantastisk utsikt over fjorden mot sjarmerende Kragerø.

Akkurat nå sitter vi ute i hagen omkranset av kirsebærtrær og vakre furu- og eiketrær. Vi har spist en nydelig, sen frokost. Victorias spesialitet; Kontinental frokost bestående av brød, avokado, speilegg, hjemmelaget tomatsalsa og bacon toppet med sprøstekt søtpotetchips. Akkompagnert av mimosa som består av bobler og appelsinjuice, var det absolutt ingen grunn til å klage på dagens første måltid.

 

Jeg har sovet i verdens beste seng med tempurmadrass i natt. Vanligvis må jeg opp i løpet av natten for å ta smertestillende, men ikke i natt. Tempur-overmadrass tror jeg nesten vi må gå til anskaffelse av asap.

Så nå sitter jeg altså her, omringet av herlige, morsomme og rause venner. Kjenner på godfølelsen inni meg, – det er godt å være sammen. Godt med de gode samtalene, godt med humor, latter og treffende replikker. Godt med sol, godt med mindre smerter, godt å få bekymringer på avstand.

På mandag er ferien over. Regnet ventes i kveld. Denne dagen skal nytes.

Ha en glad lørdag, godtfolk!

 

// Nina

 

Vil du følge bloggen min på Facebook? https://www.facebook.com/ninautenfilter/

 

(Om du er ny leser: Les gjerne bloggen min forfra, i det minste mitt aller første innlegg. Bare å finne det frem i arkivet mitt. Da forstår du lettere hvem jeg er og kanskje hvorfor jeg skriver blogg).

 

6 kommentarer
      1. Tusen takk, Eva😘
        Det anbefales å prøve, – helt utrolig å sove så godt en hel natt.
        Det kommer nok fort en sånn i hus hjemme, helse er viktig.
        Goood lørdag til deg, fine❤

    1. Så herlig du fikk en sånn fin tur 🙂 Det høres jo idyllisk ut der. Og det å være med venner i sånne omgivelser er godt for sjelen. Du må kjøpe deg en sånn madrass, høres ut som du trenger det, og da er det jo en verdifull anskaffelse 🙂 Ha en fin lørdag da 🙂

    2. Ser superfint ut..sommer på sitt beste 🙂 Sove godthørtes deilig ut..jeg sov elendig i natt og er skikkelig utafor i dag..men satser på å sove til natta igjen 🙂 Fine dager er gull verdt <3

      1. Det ble to fine sommerdager på tampen av ferien som kjennes godt på kroppen i dag😅
        Håper du får en bedre natt i natt, – det er så utrolig slitsomt å ikke få den hvilen vi trenger…
        Fin søndagskveld til deg😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg