Huset er fullere enn noen gang!

For et salig kaos!

Vi skal liksom flytte fra større til mindre om drøye to uker, likevel fylles huset med saker og ting dag for dag.

Det hjelper jo ikke at det er jul snart. Og jeg vil helst slippe å tenke på julegaver etter at vi overtar leiligheten 10.desember. Så da har det blitt seriøs juleshopping i hele november, – straks i mål!

 

I tillegg har vi kjøpt inn en del til den nye leiligheten, veldig greit med alt som er gjort si!

Maling, tv, daybed, servantskap og vask til gjestetoalettet, dusjhjørne, lamper til flere rom, knagger, hyller, toalettrullholdere, armaturer, et stort bilde, nye kasseroller og jeg vet ikke hva mer… Jo! 4 stk klesstativ! Vi får ikke garderobeskap på plass før etter jul, så vi har lett på Finn og fått tak i klesttativer og stumtjenere gratis så vi har noe å henge klær på i mellomtiden. Jeg elsker Finn. Si fra om du vil ha klesstativ uti januar en gang, – helt gratis 🙂

 

Alt dette tar plass, og akkurat nå føles det litt kaotisk. Mye å tenke på siden det er jul i tillegg til flyttesjau. Hva får vi plass til, hva må vi kvitte oss med, og kommer kjøleskapet i tide?

Midt oppi alt sørger kroppen for å begrense meg. Jeg orker ikke å gjøre alt jeg gjerne skulle ha gjort, og det gjør meg frustrert. Skulle gjerne hatt en propell i rompa som hjalp meg litt rundt samt armene til en eller annen super-husmor.

 

Nuvel, – dagene flyr uansett hvor mye eller lite som blir gjort. Heldigvis har jeg en mann som drar meg med på en runde i Heggedal hver kveld. Må en tur innom leilighetsprosjektet og titte litt, og nå begynner jammen sentrum å ligne en liten by som speiler seg i Gjellumvannet.

Det er alltid veldig koselig å gå nede i sentrum der det bygges. Vi kommer alltid i prat med andre folk som er like nysgjerrige på fremgangen som oss, og nå i disse tider virker det som folk er litt mer pratelystne og kontaktsøkende.

Fint å treffe nye folk, fint å slå av en prat, fint å smile litt til fremmede som etter noen minutter ikke er så fremmede lenger.

Fint også å treffe kjente på runden, fint å oppdatere seg på hvordan livet er hos andre familier, fint å høre gammelt nytt, fint å si at “det var koselig å se deg”.

Men jeg savner å gi folk en klem!

Please korona, – kan du gå og ta deg en bolle snart?

 

God natt fra Casa del Kaos😊

 

// Nina

4 kommentarer
    1. Ja dette med å kunne gi en klem…. <3 En dag !!!

      Ikke enkelt med pakking, flytting, handle gaver og slikt i denne tiden nei – men du verden så herlig det blir når dere er ferdige og kan synke ned i hver deres stol eller i sofa 😀

      klem

      1. Den dagen kan ikke komme fort nok, Mette. Hverken Den Store Klemmedagen eller dagen da vi kan senke skuldrene i ny leilighet😍🙏
        Ønsker deg en glad torsdag!😘

    2. Litt av en prossess å skulle flytte og sikkert litt ekstra styrete rett før jul..men neste jul kan du jo glede deg ekstra til da.. alt på plass i ny leilighet og bare kos forhåpentligvis <3 Ja kan bare pelle seg vekk den koronaen nå…merker ikke så mye personlig..men samfunnet funker jo dårlig… Klem <3

    3. Jeg merker heller ikke så stor forskjell på tilværelsen, har vært MYE hjemme de siste årene. Men jeg savner gode, realle klemmer fra venner❤

      Det blir nok en fin, men annerledes jul i år. Til tross for flyttekaos😅

      Ha en god kveld, Anne. Klem fra meg😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg