Helomvending i MGP

Vei ikke hva som skjedde, jeg ass!

Men fra å tenke at Tix’ låt egentlig var ganske dårlig, endte jeg opp med å gi han alle mine tre stemmer i finalen.

Han fikk ikke en eneste én av meg i de foregående rundene.

Liker Tix som person, måtte sippe litt da han takket etter at han vant, og ønsker han sjukt mye lykke til i Rotterdam!

 

 

Dagsrapport fra Valdres:

– Det ble ikke skitur i dag. Det var mer snø enn vi trodde her oppe og snømåking måtte prioriteres.

Vi fikk ikke lukket igjen ytterdøra på grunn av tyngden fra snøen, så vi måtte måke det lille tilbygget.

Prøvde meg en tur opp på taket jeg også. Dytta ned litt snø og prøvde å se fin ut på bildene Bård tok. Bildet over ble det beste. Jaja.

 

Ikke er det lenge til påske, heller, folkens!  Plattingen er noenlunde klar for sol fra skyfri himmel nå. – Om det ikke snør noe mer de neste fem ukene og gradestokken holder seg på minussida, vel og merke. Stien ned til låven der veden er lagret er også måkt.

 

 

Sola kom og gikk litt før tåka kom sigende utpå ettermiddagen, og akkurat nå regner det ute. Regnvær hører ikke til en februardag i Valdres. Vennligst kutt ut det tullet, Værgud.

Fin dag på den fineste plassen jeg vet om.

Livet byr på nok av utfordringer utenom den bobla vi er i når vi er her oppe, så det var godt å få denne helgen nå.

 

God natt og sov godt❤

 

// Nina

 

4 kommentarer
    1. Ser ut til at dere hadde en fin helg på hytta! Påskestemning, og snømåking av tak. Var utrolig mye snø det så ut til og være. Når det er mye på tak så må det vekk når snøen blir tung.
      Vi gleder oss til påske, og skal til campingvogna med spikertelt, samvær med familien. Det ligger nær havet, så vi koser oss der. Man trenger et fristed.

      Angående MGP så jeg ikke på. Men første gang jeg hørte TIX sin låt på norsk synes jeg den var dårlig. Men gikk på opptak i går å så finalen og hans versjon på engelsk ble en positiv overraskelse. Ønsker han lykke tii i Rotterdam men om de ikke kan reise så tar de den vel digitalt i stedet. Ha en fin uke Nina!

    2. Hei på deg, bestemor!
      Campingvogn med spikertelt ute ved havet høres magisk fint ut, – regner med den er i oppe i nord?
      Godt å ha et sted å reise til. Vi er heldige.

      Ønsker deg også ei fin uke! Jeg sitter nå her plutselig i karantene, jeg da 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg