Gratulerer, Nina!

Jeg har fått meg en splitter ny bil i dag! – Min aller første elbil!

Impulsiv som jeg er, så kjøpte jeg bilen uten en gang å ha prøvekjørt den, men med så mange e-Golfer som er ute og kjører på veiene, så må den vel være ok, tenkte jeg.

Sant og si, når jeg tenker meg om, så hadde jeg ikke _sett_ bilen engang. Det var en annen som sto på utstilling enn den jeg kjøpte. Jeg hadde ikke prøvd å sitte INNI, heller!

Ikke at det er noe å skryte av. Men det hadde ikke hjulpet om jeg prøvekjørte 100 biler, valget må jo tas, og forvirringen hadde blitt total om jeg skulle testet ulike bilmerker. Er i grunnen glad for mitt impulsive gen, – hopper bukk over mange bekymringer da.

Så da ble det e-Golf. Den heter Egil, tror jeg. Eller er det en hun? Hva skal den hete da?

Tusen takk til Albjerk Bil Lier og Lars Anton Hermansen for utmerket service. Eksepsjonelt behagelig bilselger!

 

Kjøpet feires på det beste stedet på jord, setra i Valdres, mens Egil står hjemme og lader. Jeg lader litt her med mannen i mitt liv❤

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg