Gift med Supermann

En nydelig helg på setra i Valdres er over. Målet for turen var å frakte opp materialer og å så smått starte på plattingen. Og å bare nyte å være der igjen.

Lørdag klokka halv fire.

Men Bård er en maskin, han jobber og jobber når han først starter. Blir liksom aldri sliten.

Lørdag klokka 19. Vi prøvesitter litt.

Søndag kl.17 er prosjekt platting ferdig!

Likevel har det blitt tid til god mat og vin, egg- og baconfrokost, mange timer søvn og en del sånt som kjærester gjør, men ikke prater høyt om.

Jeg klippet som sagt gresset rundt setra i går, og det er i grunnen nok for meg. Da reagerer ryggen med økte smerter, så min helg, når Bård har jobbet, har bestått i å være supporter-frue. Sørge for kaffe og øl til Supermann, komme med heiarop og generelt smile oppmuntrende og beundrende sånn at han får litt ekstra piff til å stå på😉 Kvinnelist på sitt beste.

Og så har jeg tuslet rundt på tunet. Plukket markblomster og tatt bilder. Ligget rett ut og lest bok. Kjent på takknemligheten over å ha verdens beste kjæreste, verdens beste barn og barnebarn. Muligheten til å reise både til fjells og til vanns, selv om ingenting av det er preget av luksus. Men det trenger ikke være prangende og flott så lenge vi har hverandre. Å være glad for det man har er kanskje den viktigste egenskapen på veien mot å finne lykken, tror jeg❤

// Nina

Naboens hvitmalte benk i enga💛

Jeg blir hoppende glad om du vil følge meg:

Facebook: https://www.facebook.com/ninautenfilter/

(Husk å skru på varsler om du vil få et hint om nye innlegg fra meg).

Kufie
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg