Fuck corona!

Søren også! Hver eneste dag i lang, lang tid har jeg åpnet mailen med frykt for hva som ligger i innboksen. Jeg har vært engstelig for å få en mail om at smitten skulle komme til sykehjemmet der mamma er.

 

I dag kom den. Én ansatt er smittet ved bo- og omsorgssenteret. Mammas avdeling er foreløpig ikke berørt av dette. Takk og lov. Og jeg ber til høyere makter om at ikke flere blir smittet.

At mamma kan bli syk av viruset er plutselig enda mer reellt nå, og jeg kjenner det knyter seg i magen ved tanken.

 

Det er ikke besøksforbud på avdelingen etter som jeg har forstått, satser på at det ikke blir endringer. Samtidig må vi nok uansett begrense besøkene våre litt. Potensielt kan vi jo bære med oss smitten uten å være klar over det.

Men så lenge det er lov, kommer jeg til å besøke mamma’n min. Håper ikke covid setter en stopper for det.

Fuck corona.

 

// Nina

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg