Fotomodell for en dag

Reklame | Mathea AS

 

Puh!

Intervju gjennomført!

Hadde besøk av to supersøte damer i tre timer til ende.

Jeg likte dem med én gang, for det aller første de sa da vi hilste var hvor fin de syntes jeg var, he he.

– Og det kan jeg takke klesbutikken Mathea i Heggedal for!

Innehaveren av Mathea, fineste Karina,  sponset meg med et splitter nytt antrekk fra topp til tå!

Jeg var der i går og kunne plukke meg ut noe jeg likte, og det første jeg spottet i butikken var en nydelig strikkegenser i høstfarger som var veldig ‘meg’.

Så da tok vi utgangspunkt i genseren, og fant deretter kjempekule skinntights som kan klippes i ønsket lengde. En kjempefordel for meg som har så korte bein at jeg får flis i musa når jeg går over dørterskelen.

Under genseren ble det stilig med en lang kremfarget bluse og prikken over i’en noen  vanvittig kule sneakers fra Via Vai.

Jeg glemte å ta bilde da jeg følte meg så fjong og fin før i dag. Sommerfuglene i magen gjorde at selfies ikke var det første som rant meg i hu for én gangs skyld.

 

I skrivende stund er vi barnevakt for barnebarna, og etter noen aktive timer med en gutt på 1,5 år og ei snuppe på 3 år, ligger jeg nå som et slakt på sofaen, og er ikke i nærheten av å posere med antrekket. Dessuten kommer det jo i Hjemmet etter hvert!

Men! Et bilde av antrekket kan jeg by på:

Skinntightsene finnes i mange, fine farger! Og etter hva jeg forsto, er dette bukser de kommer til å ta inn mye av da de er kjempepopulære! God pris er det også!

 

Jeg er bedre på naturbilder, så tilgi meg for håpløs styling her. Dere får iallefall en viss idé. Sjekk disse skoene:

 

Kjemien med damene som begge jobber som frilansjournalist og frilansfotograf i, i dette tilfellet, for Hjemmet, var umiddelbart veldig god, og skravla og latteren satt løst fra første stund.

Jeg tror jeg babla litt vel mye og usammenhengende til tider, godt det ikke var radiointervju, kan jeg si!

Har tillit til at journalisten klarer å sy det sammen til en koselig reportasje om kjærligheten og det å ikke gi opp håpet om å finne evig kjærlighet.

Bård kom hjem etter hvert, og han fikk også sagt noen velvalgte ord. Mer velvalgte enn mine, i hvert fall.

Og så var det fotoshoot. Posering i ulike settinger både inne og ute. Sååå mye knipsing og jobb bare for noen få bilder som vil komme på trykk til slutt. Smilemuskelen ble sliten, munnen dirra av seg selv etter hvert.

Det var kjempegøy, men ganske kleint også, – er ikke dagligdags å posere for noen av oss.

Gleder meg til å se bildene, – tror det ble noen fine bilder av meg og Bård sammen.

 

Når kommer det på trykk? Vet ikke!

Det er en kabal som redaksjonen i Hjemmet må få til å gå opp med de andre reportasjene og innleggene de skal ha i utgivelsene sine utover høsten .

Temaet kjærlighet passer jo i grunnen alltid, så sånn sett kan det bli når som helst. Jeg lover å si i fra.

 

God fredagskveld, folkens. Kos dere hvor enn dere er. Her trommer regnet på vinduene, det er stille på barnerommet p.t., og vi puster fornøyde ut etter dagens hendelser. Sammen. I sofaen. Han og jeg❤

 

// Nina

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg