For en dag!

Dager som dette drømmer vi om hele vinteren; dager der solen skinner fra en skyfri himmel, måkene skriker, snekkene tøffer sakte forbi, du kjøper ferske reker fra tråleren på brygga, tar en kald øl eller bobler, og rett og slett bare  e r.

I dag har det vært en sånn dag ute i skjærgården på Hvaler. Vi cruisa utover fra skyene i Fredrikstad mot blåblå himmel over Hvaler-øyene.

Vi gikk til Utgårdskilen og fikk plass ved siden av hverandre alle tre båtene. Det er ikke så mange båter i havnene som vi hadde trodd, – er alle i Vestfold og på Sørlandet?

Skal ikke bruke kvelden på et langt innlegg i dag, men bobler bare litt over av fryd over å få en sånn dag i ferien. Eva i nabobåten vartet opp med vafler og kaffe, jeg har fått meg en Moscow Mule, og sola varmer på brygga fortsatt. Snart tror jeg Bård disker opp med litt snacks i form av spekeskinke, melon, manchego og oliven. Øyeblikk å ta vare på og legge i lykkelomma.

Bård tester SUP for første gang.

Bæ på brygga.

 

// Nina

 

Vil du følge bloggen min på Facebook? https://www.facebook.com/ninautenfilter/

 

(Om du er ny leser: Les gjerne bloggen min forfra, i det minste mitt aller første innlegg. Bare å finne det frem i arkivet mitt. Da forstår du lettere hvem jeg er og kanskje hvorfor jeg skriver blogg).

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg