Finaleuka!

Finaleuka!

Wæææ! Siste innspurt før nøklene til leiligheten overtas på torsdag!

Gleder meg sinnsykt til denne utsikten, – herved bestilles sol, snø på bakken, skøyteis på Gjellumvannet og noen deilige kuldegrader, takk!

Gjestetoalettet blir levert med verdens minste vask fra entreprenøren. Har aldri sett en sååå liten vask, til og med mindre enn den vi har på gjestedoen her i huset vi bor i nå, og det sier egentlig ikke lite! Så noe av det første vi gjorde etter befaringen av leiligheten var å kjøpe ny vask med servantskap. Blir greit å bytte ut det lille knøttet, stakkars. Noen som er keene på å kjøpe en knøttliten vask? Billig billig!

Er ellers ganske fornøyd med flisene. Hadde jo helt glemt hva slags vi valgte for over ett år siden da alle tilvalg måtte bestemmes.

 

Og så denne kjøkkenhetta fra Røroshetta, da. Elsk på den! Hetta og kjøleskapet får konkurrere om oppmerksomheten på kjøkkenet. Når ikke jeg er der, da. Kremt.

Nei, har egentlig ikke tid til å sitte her og skrive. Nå skal jeg kaste meg over skohaugen. Trenger jeg virkelig 50 par, liksom?

 

// Nina

 

2 kommentarer
    1. Nei, jeg gjør vel egentlig ikke det?🤣🙈
      Har ikke telt alle parene, men er stygt redd det ikke er så langt unna fakta…

      Heeelt nye gulv, vegger og tak – det blir megadigg!😊🥰👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg