Et lite stykke Norge

Mens Bård er ute på joggetur i regnværet, sitter jeg i båten med morgenkaffe, Reiseradioen på øret og melkesjokolade… Et lite stykke Norge – hva passer vel bedre når man har Norgesferie? Obligatorisk, spør du meg.

Det regner, det er ferie og jeg er sulten. Blir ikke frokost før Bård er tilbake. Veien til Melkerullen i kjøleskapet var merkelig kort, gitt. Mmmm, – koser meg her jeg sitter trang i øya og morrasveis.

Det har blitt litt ekstra kos i ferien, og så har det vært en del bursdager i det siste. Og i tillegg har hofta i tillegg til ryggen skapt problemer som gjør at jeg ikke får beveget meg like mye som jeg skulle ønske, og da blir det vanskelig å være like disiplinert hver bidige dag… Vekta står på stedet hvil, og det er helt ok. Jeg er faktisk veldig fornøyd med det. Ny skjerping etter ferien blir bra.

Og mens jeg fortsatt ligger her på sofaen og nyter livet, har Bård rukket tilbake, både våt og svett. En varm dusj på baderampa mens regnet pøser ned, ser kanskje litt rart ut. Folk som passerer glor ihvertfall litt forundra 😉

På tide jeg varter opp med litt frokost, selv om jeg brått fikk lyst på noe annet enn mat, egentlig… Hehe.

 

Glad lørdag, folkens!

 

// Nina

 

Vil du følge bloggen min på Facebook? https://www.facebook.com/ninautenfilter/

 

(Om du er ny leser: Les gjerne bloggen min forfra, i det minste mitt aller første innlegg. Bare å finne det frem i arkivet mitt. Da forstår du lettere hvem jeg er og kanskje hvorfor jeg skriver blogg).

 

3 kommentarer
    1. Hehehe ja slike morgener, der melkerullen er god å ha 😉

      Håper regnet snur og sola skinner på dere igjen 🙂 Båtlivet …. Jeg har ikke hatt så mange netter i båt hittil, faktisk bare EI natt, da vi var i Geiranger.
      Men det er helt greit det….. Blir nok noen flere forhåpentligvis 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg