En deilig start på dagen! Før og etter-bilder!

Reklame | Amway

Den siste måneden har jeg fått testet et helt nytt skjønnhetstilskudd og drikke som er lansert av Amway.

Tilskuddet, som tas i form av piller, og drikken skal være et helhetlig kosttilskudd for strålende hud, det inneholder kun naturlige ingredienser (E-vitamin, kobber, salvie, aroniabær og kamille), og da ville det i hvert fall ikke være farlig å prøve, tenkte jeg.

Sammen med den nydelige drikken som er pulver blandet ut i vann og smaker friskt av kamille og solbær og to piller hver dag i 30 dager, har jeg testet dette produktet.

 

Jeg er litt fan av å starte dagen med en sunn drikke, enten det er vann, ernæringsdrikke, smoothie eller som nå, en OxiBeauty skjønnhetsdrikk.

For det første er det enkelt å få inn i rutinene, for det andre føles det som jeg gjør noe godt for kroppen min, og for det tredje fordi det er en måte å kicke i gang dagen på.

(Trenger ikke snakke om at det etter den formidable og sunne kickstarten på morran som regel kun går nedover på sunnhetsskalaen…)

 

Men alt hjelper, si!

Før og etter bilde? Jada, tok det. Synes jeg ser friskere ut i huden tredve dager etter start. Og det enda jeg har fått så utrolig mye mer vondt i kroppen siden begynnelsen av november. Nakken og ryggen tar livet av meg om dagen, føler meg som ei vaskefille.

 

Men hei! Tror den drikken har gjort noe med huden min.

FØR:

Bilde tatt 21.oktober

ETTER:

Bildet tatt 28.november.

Begge bilder uten filter, men det er klart at lyset bildet tas i og farger man har på seg spiller en stor rolle. Likevel føler jeg at denne drikken har gjort huden min bittelitt mer glødende. Hvem vet hvilke undre som kan skje om jeg fortsetter å bruke disse produktene?

 

Amway selger også kul sminke som jeg fikk prøve. Jeg fikk blant annet et øyenskyggesett i to farger og én blush. Øyenskyggen var kremaktig og veldig enkel å ta på med fingertuppene. Den var litt for glitteraktig for mine rynkete øyne, men jeg tenker at settet var kjempefint for yngre jenter (og gutter)!

Kjempefine farger!

Velduftende håndkremer fikk jeg også teste. Disse passer også spesielt til den yngre garde, da min overgangsaldrende hud trenger litt fetere “kost” i disse antibac-tider.

Men finfint julegavetips om du ikke enda er ferdig med julegavene sånn som meg 😉

Klikk deg inn på Amway sine sider og kjøp julegaver eller unn deg selv noe fint her.

 

Ha en fin siste kveld i november, godtfolk!

I morgen åpner vi den første luka i kalenderen, og for min del betyr det en liten klunk av den beste sherryen jeg vet om hver kveld i desember. Mmmm… DA er det jul, da!

 

// Nina

3 kommentarer
    1. Ja her var det jo forskjell på bildene – og å bilde nr 2 ser du mye freshere ut – helt sikkert og visst – ja selv om du er like flott på begge bilder <3

      kanskje du har funnet en god drikk for en freshere hud!!

      klem

      1. Ikke godt å si, – ser selv at huden er freshere på bilde nr.2, men det kan være litt tilfeldig også 🙂
        Uansett er det en veldig god drikke, så det skader jo ikke å prøve🥰👍

    2. Ja det kan være tilfeldig – og fin er du jo uansett 🙂 Og som du sier; det skader jo ikke å prøve – for drikken er nok generelt god for kroppen tenker jeg 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg