Egentid!

Reklame | Mathea AS. Den diggeste klesbutikken i mils omkrets.

Nye bryn på plass! Sovnet sittende med rett rygg i stolen mens hun holdt på.  Litt sliten, – men du og du så deilig!

Fikk håndmassasje som en liten god jul-hilsen fra øyenbrynsdama mi med på kjøpet. Superdeilig i disse innihelvetesantibac-tider!

 

Og nå skal jeg spise lunsj hos en venninne!

Har pyntet meg med nye skoletter som jeg har fått fra den diggeste klesbutikken jeg vet om, og som dessverre er min nye nabo i Heggedal sentrum, Mathea.

Det er vanskelig å gå tomhendt ut derfra. Samtidig er det så fint å vite at jeg alltid vil finne noe der til hvilken som helst anledning. Bortsett fra fjellklatring, kanskje. Og det er jo litt dumt siden jeg titt og ofte driver med det, mener jeg. Kremt.

Men altså, – om jeg er litt sent ute med planleggingen om jeg skal noe, så er de som jobber der kjempeflinke til å komme med forslag, råd og veiledning.

 

Sjekk disse, da! Er de ikke fine? Som tøfler på beina. De finnes med høyere skaft også, forresten!

 

 

 

Her er de med høyt skaft, – råtøffe!

 

Sjekk ut Mathea på Instagram her!

Eller her 🙂 Eller kom deg til Heggedal og besøk butikken! Si fra, så vinker jeg til deg fra leiligheten min🥰

 

Må stikke!

Egentid uten å tenke på pappesker og flyttekaos skal bli veldig, veldig deilig!

 

Ha en fin en-uke-til-julaften-torsdag!🥰

 

// Nina

 

4 kommentarer
    1. Egentid er gull verdt!

      Fin med nye bryn – og det er så herlig å få farget de bryna. Jeg gjør det ofte selv – men jeg tenker at neste gang jeg skal farge de – da skal jeg bestille meg time på klinikken 🙂

      Herlige boots/skoletter! Jeg kjøpte meg noen lysebrune/beiige som jeg har hatt lyst på lenge – slike med litt grov såle og med reimer… vintersko 🙂 Man må jo bare fornye seg av og til 🙂

      God klem til deg <3

    2. God dag, Mette👋😊
      Ja, egenpleie er nødvendig innimellom. Jeg farget jo vekk de grå hårene i mange år, hver 3.-4. uke, så da tok jeg meg ikke råd til mer enn det.
      Men nå som jeg ikke farger håret lenger, så kan jeg ta meg råd til å farge brynene i det minste😉
      Føler meg litt freshere med én gang👍🥰

      Ha en superfin bittelille julaften!🎄🌟😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg