Drømmedag

Julie kom hjem fra noen dagers vinterferie på Gaustablikk i dag. Hun kom med Rjukan-ekspressen og skulle hentes på Høvik.

Det ga meg en gyllen mulighet til å gå tur ute ved Henie Onstad/Veritas før hun skulle plukkes opp.

Og hvilken dag det har vært! Etter litt utløp for tårer på morgenkvisten og besøk på graven til søsknene mine, var det heeelt himmelsk å gå tur langs en blikkstille Oslofjord i drømmeværet. Bare meg selv og tankene mine som var alt annet enn triste. Litt sånn lett på tå, bare helt oppslukt over denne fantastiske dagen!

Det var masse folk ute i dag. Likevel så idyllisk og stille.

Vakkert, ikke sant?

Har sett diverse bilder fra folk på vinterferie i fjellet i dag også, – sånne dager lever man lenge på!

Nå skal jeg til en venninne og drikke te – bra slutt på dagen😊

Kos dere hvorenn dere er, og ta vare❤

 

// Nina

Følg meg gjerne på:

Facebook: https://www.facebook.com/ninautenfilter/

(Husk å skru på varsler om du vil få et hint om nye innlegg fra meg)

6 kommentarer
    1. Så utrolig flott dag! Vakre bilder. Er de tatt med kamera eller mobil? Sånne dager som gir energi er bare så viktige. Og hvis starten var litt trist til og med. At den snudde <3 Klem

      1. Jeg bruker kun mobil. Har speilrefleks, men aldri blitt fortrolig med det. Mobilkameraene har jo blitt så gode nå, – jeg er superfornøyd med Samsung:-)

        Nydelig dag ble det, – masse påfyll🤩😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg