Dato for intervjuet er satt!

Nå kribler det skikkelig i magen, altså!

Etter litt frem og tilbake, for å få en dag til å passe for alle, er det nå bestemt tid for intervjuet.

Et ukeblad vil intervjue meg om kjærligheten!

 

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte over at jeg har fått en forespørsel om å si noe om den O’ så store kjærligheten, for det er i hvert fall ikke noe å skryte av at jeg er gift for tredje gang…

Men jeg har da litt erfaring på området, er åpen som en bok, og har kanskje etter hvert opparbeidet meg litt kunnskap om hva man kan gjøre for å bevare gløden i forholdet.

Noen, ære være dem for det, har den kunnskapen i blodet allerede etter sitt første “ja” foran presten eller en annen person med vigselsrett. Antakelig er de simpelthen født sånn, heldiggriser.

Mens andre, som Bård og meg, vi trenger flere forsøk. Nå føler jeg at jeg har landa trygt og godt sammen med Bård. Det har ikke bare vært fryd og gammen. Vi har stått i noen stormer, og noen dager har vært alt annet enn harmoni og pur glede. Likevel står vi støtt sammen i dag, og det er en trygghet som er god å kjenne på.

 

Er det noe jeg kan “skryte” på meg, er det at jeg aldri har gitt opp håpet om evig kjærlighet, og at jeg aldri har vært redd for å våge selv om jeg har visst at jeg kunne tape.

 

Så kanskje er det litt sånt vi skal prate om, journalisten og jeg. Om ikke å gi opp håpet. At det er noen for alle der ute…

 

Neste fredag kommer altså en journalist og fotograf hjem til oss. Hvem skulle trudd det? Nina på glanset papir, liksom?! 

 

Helgen skal gå til å prate om kjærlighetens uransakelige veier med den fine mannen min på det vakreste sted på jord, for nå er vi på vei til seters i nydelig høstvær!

 

Kjærlighet

Hvis jeg kunne reist
hvor som helst
i hele verden
ville jeg blitt
hos deg

Anette Wingerei Stulen

 

 

// Nina

 

Instagram: http://instagram.com/nina_utenfilter

Facebook: https://www.facebook.com/ninautenfilter/

6 kommentarer

Siste innlegg