Da jeg var på Skavlan

Jeg skvatt skikkelig da jeg satt stille og rolig hjemme i min egen stue og kikket på Skavlan i kveld.

Christina Schollin, svensk skuespiller og influenser skulle være gjest. Aldri hørt om dama, men skjønte på introen til programmet at hun er moren til Pernilla Wahlgren og mormoren til Benjamin og Bianca Ingrosso. De har jeg hørt om.

Så kom hun inn. Kortbent og i flagrende gevanter, sikkert for å skjule magen (på seg selv kjenner man andre).

DET VAR SOM Å SE MEG SELV!

Jeg hoppa opp i sofaen, måtte ta en kikk rundt meg, var jeg her eller var jeg der?

Så fikk jeg en sms:

Tusen takk for opplysningen, Per!

Til info, dette er meg. Hjemme. Ikke hos Skavlan.

Én dag satser jeg på at jeg sitter hos Skavlan, jeg også! På ordentlig!

 

// Nina

 

10 kommentarer
    1. 😂😂😂
      Hysterisk!
      Men du er kjappere i replikken, da. Stakkars Skavlan den dagen du kommer dit. Vi gleder oss😘

    2. Neimen Nina da…😂😂😂😂
      Du er jo minst 30 år yngre og mange versjoner vakrere.
      Håret lignet litt, IG blusen er litt samme stil, men ellers er dere i hver ende av Skavland ……nei skalaen 🥰😂🥰

    3. Så festlig. Merkelig å se likeheter. Jeg fant deg i dag på fjesboka, for bildet ditt øverst viste jo vei. Tror nok du har kontaktet feil Randi, for det er jammen flere som heter det samme som meg der inne!!! 🙂 Du er ikke den første. Til om med en venninne av meg tok feil!!!

      1. Glad vi fant hverandre til slutt, Randi!
        Gleder meg til å se streken din nærmere og å suge til meg stemninga som jeg har en følelse du er god på både i tekstene og tegningene dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg