Byttet hovedbildet på bloggen

Veldig, veldig rart å fjerne bildet av meg og Sidsel fra headingen til bloggen min.

Bildet der hun kysser meg på pannen er et minne fra et besøk hos henne som jeg husker veldig godt.

Det er et bilde som fyller meg med kjærlighet og varme tanker for søsteren min hver eneste gang jeg ser på det.

Men det er på tide å gå videre må.

Bloggen min startet jo opp mye pga alt som skjedde så fort i begynnelsen av 2019.

Det er nå to år siden. Sorgen og savnet har fått nye farger. Fremdeles tenker jeg på søsknene mine hver eneste dag, men tårene kommer sjeldnere, jeg kan prate om dem uten at tårene sprenger på, det er lettere å legge den til side.

Det føles godt. Lettere å puste når sorgen er lettere å bære.

 

Så derfor er Sidsel borte fra headingen. Men hun kommer garantert til å dukke opp i bloggen med jevne mellomrom. Sidsel er tross alt det mennesket som har formet meg mest her i livet, tror jeg.

Hun er med meg i hjertet, overalt og hele tiden❤

 

// Nina

4 kommentarer
    1. Fint det nye bildet også da 🙂 Men uvant, helt klart 🙂 Rart det der med sorg, eller savn. Jeg tenker også på mamma hver dag, men jeg tenker kun med glede. Savner ja, veldig. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg