Antrekket for intervjuet i boks

Antrekket for morgendagens intervju er klappet og klart!

Jentene i den beste klesbutikken i mils omkrets hjalp meg med å finne noen nye plagg som jeg kan føle meg fin og komfortabel i. Det kan jeg fortelle mer om i morgen, men det er deilig å slippe å bekymre seg mer om det, kjenner jeg.

Og ikke nok med det, – min trofaste frisør Stina som driver Hårstylisten her i fineste bygda vår, klippa luggen min innimellom kunder sånn at de fine, nye laminerte brynene mine kom til sin rett.

Snakk om å drøye ting til siste øyeblikk… Men nå begynner jeg å bli klar. Må bare bake en kake jeg kan servere i morgen når journalisten og fotografen kommer.

Kake + Hjemmet = Sant

Tror jeg. I hodet mitt popper det i hvert fall opp et bilde av kake når jeg tenker på ukeblad.

 

Tror selve intervjuet skal gå fint. Det er vel bare å bable i vei, – jeg pleier å fikse det. Så håper jeg journalisten klarer å få noe vettugt ned på papiret mens jeg babler. Kan hende hun får et problem. Jeg er god på digresjoner når jeg blir ivrig. Det kan fort gå fra kjærlighet til tørre slimhinner, liksom.

Jeg prøve å tenke litt før jeg lar ordene kommer ut. På den annen side, jeg får lese artikkelen og godkjenne den før den publiseres, så da er det vel egentlig null stress, he he.

Men nå babler jeg igjen. Må bake kake! Ikke bable!

 

Sjalabais og takk for alle lykkeønskninger for morgendagen!

 

// Nina

 

Instagram: http://instagram.com/nina_utenfilter

Facebook: https://www.facebook.com/ninautenfilter/

 

 

6 kommentarer
    1. Lykke til i morgen. Dette kommer du til å fikse helt greit.
      Selvtillitsklær er bra. Man må ha klær man føler seg vel i så man slipper å ha fokus på klærne .
      Kake og ukeblad hører sammen. Dette blir så bra så.

    2. Jeg gleder meg SÅ fælt til å lese den artikkelen Nina! Jeg er helt sikker på at du «neila» det intervjuet helt glimrende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg