Å få nye venner i voksen alder

Debut på truger! Fy søren så kult!

 

På hyttetur med gode venner. Det vil si, det er Bårds gode venner fra før, og så har jeg blitt implementert etter hvert.

 

Når man er godt voksen, så er det er jo ikke gitt, det der, at man blir akseptert i den andres vennegjeng som er godt innarbeida gjennom tiår? Jeg merket det godt, jeg. Den gangen da jeg skulle tre inn i Bårds gjeng for sju år siden. Det er tradisjoner for ditt og for datt. Vi oppfører oss sånn og sånn. Ikke kom her og kom her. I Bårds gjeng har de tradisjoner og minner som er bare deres. Da blir man en slags inntrenger, en fremmed som ikke har filla peiling på gjengs kutyme. Man skal trø varsomt. Føle seg frem.

Ikke så lett for’ a Nina uten filter som plumper ut med det meste med én gang si!

Men nå har sju år gått. Jeg tror de fortsatt synes jeg er litt rar, men de vet (nesten) hva de får, og jeg tror de tenker det er greit. Vi blir aldri helt like, men mangfold er fint, så vi kan dele fine stunder og tenke at livet er jaggu helt all right! Jeg føler at mine nye venner gir meg ny energi og nytt perspektiv på mye og mangt som jeg kanskje aldri ville tenkt på ellers. Spennende folk, bra folk. Jeg liker at vi ikke alle er like. Main stream er kjedelig. Ulikheter er fint.

I dag har jeg testa truger for første gang. Ikke helmaks for denne kroppen, men fantastisk å være ute i frisk luft og å bevege på skrotten!

 

God helg og ta vare!❤

// Nina

4 kommentarer
    1. Kjenner godt på det du beskriver her, ikke lett. Fint skrevet Nina 😀 dette er nok noe og en hver bør tenke på😀 ikke alle som er sammen med en partner hele livet🥰

      1. Hei Mona,
        Ingen tvil om at livet byr på ulike utfordringer underveis😉
        Heldigvis kan det å treffe nye mennesker også innebære nye vennskap, og det er jo alltid fint🧡👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg