Så glad er jeg, så glad er jeg…!

Jeg har vært på tur i fjellet i helgen, gikk 4 km, og det var sååå fint!

Hoftemessig var det ulendte terrenget veldig bra, og jeg frydet meg over å være i fjellet igjen. Altfor lenge siden sist. Hadde med meg den fine gjengen her:

Sønnen til Bård og samboeren hans bor begge i Bergen til vanlig, så det er ikke så ofte vi sees. Derfor var det ultrakoselig å få dem opp til setra og at været i tillegg klaffet så vi fikk oss en tur i deilig fjelluft.

Tror jaggu det snart er høst!
Mat- og hvilepause. Foto: Kristine.

Uansett er det alltid magisk å være på Hellebekksætri. Og når jeg i tillegg har lært meg å puste med magen, så har helgen vært nesten uten friksjoner. Jeg har ikke bjeffa, og Bård føler nok han har fått ei ny kone de siste dagene. Kremt.

Ku-selig selskap utenfor kjøkkenvinduet.

Hadde med malesaker. Helt unødvendig da tida ikke strakk til. Men omgivelsene var maleriske i seg selv. Nok av motiv å bli inspirert av.

Sauer ER allrighte dyr.
Klokka 06:05 i dag tidlig.

Nå venter ei ny uke, og den mangler ikke gjøremål. Noe på tapetet hver dag. Og det er fint, da føles det nesten som jeg også er “normal”, hehe.

 

MR av hodet i morgen. Får en ekstremt smertefull og intens hodepine i spesielle situasjoner som jeg aldri har opplevd tidligere. Gidder ikke gå mer inn på det, for det er helt sikkert ikke noe farlig, men samtidig lurt å sjekke ut, mener legen.

Gruer meg til å få hodet spent fast og tredd et sånt “gitter” over ansiktet for deretter å bli ført inn i den tunnellen (er det ikke sånn det funker?), men det vil helst gå bra. Håper jeg unngår den klaustrofobiske følelsen og ikke får panikk.

Husker nemlig at broderen fortalte at han ikke fikset å gjennomføre en MR av hodet. Jeg er sikkert litt påvirket av det.

Så om du har en solskinnshistorie, rop gjerne ut.

 

Ønsker deg en fin start på uka! Husk smittevernsregler og ta vare❤

 

// Nina

Følg meg på Facebook ‘a! Har jo lovet en premie til en tilfeldig følger når jeg har passert 1000 følgere, men i det tempoet her, så skal vi nok feire både jul og nyttår før det skjer… Og da sier jeg ikke i hvilket år…🤣

https://www.facebook.com/ninautenfilter/
(Om du er ny leser: Les gjerne bloggen min forfra, i det minste mitt aller første innlegg. Bare å finne det frem i arkivet mitt. Da forstår du lettere hvem jeg er og kanskje hvorfor jeg skriver blogg).
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg